Максимова Н. Інтерактивні методи: крок у майбутнє / Н. Максимова, Л. Порох // Рідна шк.. - 2008. - № 12. - С. 35-38. - укp.Розглянуто проблему пошуку шляхів, що забезпечили б активність учня та взаємодію в учнівській групі у навчальному процесі. Обгрунтовано необхідність застосування інтерактивних форм навчання. Окреслено можливості такого інтерактивного методу навчання як тематичний тренінг, зокрема, його вагомий виховний потенціал. Розкрито принципи проектної роботи, пов'язані з практичними діями учнів, завдяки чому посилюється їх мотивація під час навчання. Зосереджено увагу на впровадженні інтерактивних форм навчання в початкових класах. Висвітлено досвід роботи вчителів спеціалізованої школи № 318 "Міленіум" з упровадження інтерактивних форм роботи в навчально-виховний процес школи, а саме: приклад проектної роботи під час вивчення теми "Канада" у VIII класі на уроці англійської мови; застосування методу "Навчаючи - учусь" під час вивчення блоку нової інформації з предмету інформатика; проведення у формі ярмарку закріплення теми про синоніми та антоніми у початкових класах; різновид групової роботи - групові дискусії, під час яких діти засвоюють знання не завдяки тому, що каже вчитель, а завдяки своїй активній діяльності. Акцентовано увагу на те, що впровадження тренінгових технологій у навчальний процес потребує обережності, наукового обгрунтування та спеціальної підготовки тренерів. Визначено порядок їх застосування, починаючи з активних методів навчання у старших класах, а саме: групові дискусії, "мозковий штурм" тощо. Охарактеризовано об'єктивні та суб'єктивні перешкоди, які стоять на заваді розповсюдженню тренінгових технологій як в середній школі, так і в ВНЗ. Посилаючись на результати анкетування учнів у школі № 318, зазначено, що на найвищу оцінку заслуговують ті навчальні предмети, де заняття проводяться в інтерактивній формі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.29
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|