Малишевська І. Історичний аспект розвитку логопедичної допомоги (кінець ХІХ - середина ХХ ст.) / І. Малишевська // Рідна шк.. - 2008. - № 12. - С. 63-66. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.Розкрито особливості розвитку логопедичної допомоги дітям у період кінця ХІХ - середини ХХ ст. Період кінця ХІХ ст. охарактеризовано нестабільністю мережі спеціальних закладів для глухих, сліпих і розумово відсталих дітей, залежністю їх роботи від пожертв на утримання. Зазначено, що в перші роки після Жовтневої революції було організовано державну допомогу дітям, які мали порушення мовлення. З огляду на аналіз державних заходів, спрямованих на діагностику мовленнєвих розладів у 1920-х рр., стверджено про створення передумов для зародження логопедії як науки. Розкрито суперечливі погляди науковців на виправлення мовленнєвих порушень у дітей в 1930-х рр. Констатовано, що в довоєнний період становлення державної системи навчання та виховання дітей з мовленнєвими порушеннями виникли нові, більш дійові організаційні форми допомоги дітям цієї категорії: логопедичні пункти при масових і допоміжних школах, спеціальні школи-інтернати. Проаналізовано стан розвитку логопедії як самостійної науки у післявоєнні роки і до 1960-х рр., нормативного забезпечення шкільної освіти дітей із порушеннями мовлення. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437 г(4УКР)5/6
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|