Ігнатенко Н. Компетентнісно орієнтований підхід у системі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи / Н. Ігнатенко // Рідна шк.. - 2008. - № 10. - С. 46-48. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.Розглянуто особливості компетентнісно-орієнтованого підходу як основи системи професійної парадигми майбутніх учителів початкової школи. Охарактеризовано системний аналіз у фаховій підготовці: вимоги до побудови системи професійної підготовки, її структуру, якість, мету, зміст, функції. З огляду на аналіз наукових джерел та авторське бачення проблеми визначено професійну компетенцію майбутнього вчителя початкової школи як ступінь сформованості системи знань і вмінь, передбачених освітньо-професійною програмою та освітньо-кваліфікаційною характеристикою педагогічних і психологічних здібностей, ціннісних орієнтацій, інтегрованих показників культури мовлення, стилю спілкування, необхідних для якісного виконання педагогічної діяльності. Розкрито сутність складових професійної компетенції майбутнього вчителя початкових класів: педагогічної, культурознавчої, психологічної, методичної, інформаційної, дослідницької та прогностичної. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|