РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407285<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Щекатунова Г. 
Моніторинг педагогічних нововведень / Г. Щекатунова // Рідна шк.. - 2009. - № 4. - С. 14-17. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Визначено сутність поняття "моніторинг педагогічних нововведень" як цілісну систему безперервного вивчення оцінки та прогнозу стану освітнього процесу, його суб'єктів або окремих сторін, що є результатом інноваційної або дослідно-експериментальної діяльності загальноосвітніх навчальних закладів. Розглянуто складові моніторингу - об'єкт, суб'єкт і предмет, та охарактеризовано систему принципів, які визначають його цілі, зміст, організацію, способи збирання й опрацювання інформації, її презентацію користувачам. Висвітлено зміст та значення функцій, які виконує моніторинг: інформативної, стимуляційно-мотиваційної, контролюючої, прогностичної, коригувальної. Зазначено, що науково-методичне підгрунтя моніторингу педагогічних нововведень забезпечує розв'язання проблем його якісного впровадження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч424(4УКР) к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського