Щекатунова Г. Моніторинг педагогічних нововведень / Г. Щекатунова // Рідна шк.. - 2009. - № 4. - С. 14-17. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Визначено сутність поняття "моніторинг педагогічних нововведень" як цілісну систему безперервного вивчення оцінки та прогнозу стану освітнього процесу, його суб'єктів або окремих сторін, що є результатом інноваційної або дослідно-експериментальної діяльності загальноосвітніх навчальних закладів. Розглянуто складові моніторингу - об'єкт, суб'єкт і предмет, та охарактеризовано систему принципів, які визначають його цілі, зміст, організацію, способи збирання й опрацювання інформації, її презентацію користувачам. Висвітлено зміст та значення функцій, які виконує моніторинг: інформативної, стимуляційно-мотиваційної, контролюючої, прогностичної, коригувальної. Зазначено, що науково-методичне підгрунтя моніторингу педагогічних нововведень забезпечує розв'язання проблем його якісного впровадження. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч424(4УКР) к8
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|