Пометун О. Навчання: що є результатом і чи можна його покращити / О. Пометун // Рідна шк.. - 2009. - № 4. - С. 10-14. - укp.У контексті необхідності вдосконалення ефективності навчання автор ставить та відповідає на свої запитання: яка модель навчання є сьогодні ефективною; чому сучасне навчання - це навчання в дії; якою може бути діяльнісна модель навчання; як бути з учителем. Розглянуто напрями діяльності вчителя, які сприяють забезпеченню позитивного впливу на навчання учня, зокрема, охарактеризовано етапи циклу навчання через досвід (за Д. Колбом). Запропоновано ввести в методологію підготовки та перепідготовки вчителів спеціальну частину в педагогічній освіті, спрямовану на розвиток здатності довіряти (собі, учням, Всесвіту) як головної характеристики особистісного та професійного зростання сучасного вчителя. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|