Ликов В. Народна педагогіка в теорії та практиці В.О. Сухомлинського / В. Ликов // Рідна шк.. - 2008. - № 9. - С. 19-21. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Обгрунтовано історико-педагогічний підхід до аналізу розвитку В.О. Сухомлинським народно-педагогічних ідей. На підставі вивчення науково-практичної діяльності В.О. Сухомлинського виділено етапи розвитку ідеї народної педагогіки: I етап (1935 - 1938 рр.) - час передумов зародження народно-педагогічної системи, II (1951 - 1957 рр.) - початок її становлення, III (1957 - 1970 рр.) - розвиток і вдосконалення даної системи. Розглянуто запропоновані В.О. Сухомлинським способи народного виховання, форми організації виховного впливу. Проаналізовано особливості народно-педагогічної концепції вченого. Окреслено структуру моделі народного вчителя, визначену педагогом, яка складається з компонент: соціальної, психологічної, педагогічної, феліцитологічної, фамілістичної, аксіологічної. Розкрито значущість народно-педагогічної концепції В.О. Сухомлинського на виховне поле середніх і вищих навчальних закладів України. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч313
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|