Барвінок І. Особливості сприймання музики молодшими школярами / І. Барвінок // Рідна шк.. - 2008. - № 12. - С. 25-27. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Розглянуто роль сприйняття у процесі формування музично-естетичної культури молодших школярів. Зазначено, що проблема сприйняття передбачає як багатоаспектність розглядання, так і комплексний підхід до її цілісного вивчення. Окреслено різні підходи щодо природи сприйняття, які дають підстави зробити висновок: сприйняття є неодмінним етапом пізнання та складовою практичної діяльності особистості. Визначено деякі особливості художнього сприйняття як специфічного виду художньо-практичної діяльності. Охарактеризовано музичне сприйняття дітей молодшого шкільного віку з урахуванням їх вікових і пcихологічних особливостей: перевага сенсомоторного характеру музичного сприймання, поверхове сприйняття музичних звучань та їх слухове розрізнення, досвід спілкування з музикою, який набувається під впливом сім'ї, залежність внутрішньої діяльності щодо переосмислення власного емоційного та інтелектуального досвіду від спрямованості особистісно-рефлексійного ставлення до мистецтва. Розкрито значущість педагогічного керівництва процесом формування музично-естетичної культури молодшого школяра. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.544 + Ю983.402.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|