РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407308<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Барвінок І. 
Особливості сприймання музики молодшими школярами / І. Барвінок // Рідна шк.. - 2008. - № 12. - С. 25-27. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто роль сприйняття у процесі формування музично-естетичної культури молодших школярів. Зазначено, що проблема сприйняття передбачає як багатоаспектність розглядання, так і комплексний підхід до її цілісного вивчення. Окреслено різні підходи щодо природи сприйняття, які дають підстави зробити висновок: сприйняття є неодмінним етапом пізнання та складовою практичної діяльності особистості. Визначено деякі особливості художнього сприйняття як специфічного виду художньо-практичної діяльності. Охарактеризовано музичне сприйняття дітей молодшого шкільного віку з урахуванням їх вікових і пcихологічних особливостей: перевага сенсомоторного характеру музичного сприймання, поверхове сприйняття музичних звучань та їх слухове розрізнення, досвід спілкування з музикою, який набувається під впливом сім'ї, залежність внутрішньої діяльності щодо переосмислення власного емоційного та інтелектуального досвіду від спрямованості особистісно-рефлексійного ставлення до мистецтва. Розкрито значущість педагогічного керівництва процесом формування музично-естетичної культури молодшого школяра.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.544 + Ю983.402.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського