РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407331<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Липова Л. 
Профільна природнича освіта і проблеми професійної адаптації молоді / Л. Липова, С. Лисиціна, В. Малишев // Рідна шк.. - 2009. - № 1. - С. 9-12. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто питання застосування в навчальному процесі компетентнісного підходу, який допоможе вирішити проблему практичного використання знань. Надано відповідь на питання про зміст знань з природничих дисциплін, які забезпечать молодій людині свідомий вибір профілю навчання, а потім і підготовку до життя за умов частих метаморфоз у суспільстві. Охарактеризовано три рівноправні компоненти у змісті освіти: фундаментальність (передавання знань), гуманістичну орієнтацію (виховання) та практичну, прикладну, професійну спрямованість (розвиток умінь). Обгрунтовано значення, актуальність і важливість фундаменталізації освіти, зокрема фундаменталізації профільної природничої освіти, яка є основою професійної гнучкості, динамічності, що зумовлено постійними змінами у змісті професійної діяльності, а також у вимогах ринку праці. Зосереджено увагу на застосуванні інноваційного підходу у набутті фундаментальних знань - практично-орієнтованого навчання, яке полягає в практичній співорганізації та взаємопроникненні освітньої та продуктивної діяльності учнів. Розкрито сутність гуманістичної орієнтації (виховання) професійної успішності випускників, яка полягає у розвитку комунікативних здібностей, емпатії, фасилітації, вмінні знаходити компроміс. Окреслено третю складову в методології змісту навчання - практичну спрямованість, тобто необхідність вивчення будь-якого предмета у тісному зв'язку з потребами практики.

Наголошено на важливості для підготовки випускників до дорослого життя засвоєння базових освітніх компонентів, а саме: відповідних "наскрізних" умінь учнів профільних класів: користування комп'ютером, набуття початкових правових і економічних знань, уміння складати бізнес-план, договір тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Б.р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського