РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407333<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Порох Л. 
Психологічний супровід учнів початкової школи. З досвіду роботи психологічної служби спеціалізованої школи N 318 м. Києва / Л. Порох, М. Наровлянська // Рідна шк.. - 2008. - № 9. - С. 46-47. - укp.

Висвітлено досвід своєчасного виявлення та вирішення проблем учнів початкової школи, зокрема, недостатнього рівня розвитку уваги, саморегуляції та моторики, шляхом організації діяльності психологічної служби школи. Зазначено, що рівень розвитку уваги є одним з базових показників розвитку психічних процесів молодшого школяра, який забезпечує умови для успішного оволодіння навчальним матеріалом. Увагу приділено розробленій у школі корекційно-розвивальній програмі, яка містить певні завдання, а саме: створення умов для підвищення рівня стійкості, розподілення та переключення уваги дітей, навчання дітей основним методам організації довільної уваги, а також методам розвитку та самовдосконалення уваги, сприяння формуванню адекватної самооцінки дітей, запобігання певної умови навчальної неуспішності дітей, а саме - недостатньому розвитку довільної уваги.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.1 + Ю949.244

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського