Щербина О. Технологія формування інтелектуальних умінь студентів вищого технічного навчального закладу на сучасному етапі / О. Щербина // Рідна шк.. - 2008. - № 11. - С. 22-25. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Розглянуто проблему визначення особливостей викладання іноземної мови у ВТНЗ у контексті формування інтелектуальних умінь студентів. Проаналізовано навчальний процес у ВНЗ з погляду сучасних тенденцій, змін парадигми педагогічної системи. Узагальнено та подано у вигляді таблиці найбільш характерні психологічно-функціональні особливості технології традиційного навчання. Окреслено шлях виникнення поняття "активне навчання", яке знаменувало перехід від програмованих, алгоритмізованих форм і методів організації навчального процесу в ВНЗ до проблемних, пошукових, що забезпечують виникнення мотивів пізнання, інтересу до майбутньої професійної практичної діяльності. Виділено наступні суб'єктивні фактори, що впливають на ефективність та активізацію навчання: попередній досвід студента, вид та рівень мотивації, система стосунків особистості зі світом та з іншими людьми, спосіб діяльності. Висвітлено результати дослідження з виявлення психолого-педагогічних умов виникнення й активізації пізнавальної мотивації вивчення іноземної мови у вищій технічній школі. Запропоновано напрями комплексного розв'язання виявлених проблем, що існують у студентів технічних ВНЗ в оволодінні іноземною мовою, та відповідну методику, перевірену у навчальному процесі Національного авіаційного університету. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2 + Ч481.26 + Ю940.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|