Мішеніна Т. Формування естетичного світогляду учнів на уроках української мови у контексті національної культури / Т. Мішеніна // Рідна шк.. - 2008. - № 12. - С. 28-30. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Теоретично обгрунтовано умови формування мовної та мовленнєвої компетенції учнів шляхом вироблення в них понять про естетичні категорії, що є складовими загальної культури людини. Наведено технології, що сприяють підвищенню рівня культурознавчої грамотності учнів, роблять можливим процес інтеріоризації естетичних категорій у самовимогу. Розкрито сутність понять "естетика мистецтва", "естетика внутрішнього світу людини", їх змістові характеристики у зв'язку із формуванням гармонійної особистості під час навчання мови та літератури (національної і світової); методику викладання мови з позиції функціонально-стилістичного й комунікативно-діяльнісного аспектів щодо формування культурознавчої грамотності учнів. Запропоновано до використання завдання, якими можуть послугуватися вчителі практики під час організації навчання на уроках рідної мови та літератури, зокрема виявлення естетики сприймання в процесі формування навичок лінгвістичного аналізу тексту. Зазначено, що чим багатшим у людини є зміст її життєвого досвіду, тим більше естетичної інформації вона здатна засвоїти з ідейно-емоційного змісту твору мистецтва. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912 + Ч421.355.21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|