РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407395<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Веремюк Л. 
"Школа дії" як один із напрямків реформаторської педагогіки: історичний аспект / Л. Веремюк // Рідна шк.. - 2009. - № 4. - С. 74-76. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Здійснено ретроспективний аналіз основних напрямків діяльності педагогів-реформаторів, попередників "школи дії", періоду кінця ХІХ - початку ХХ ст. в різних європейських країнах. Висвітлено аспекти реформаторської діяльності трудових шкіл як передумову виникнення ідей педагогіки дії, дидактичні принципи якої розвинуті В.А. Лаєм. На думку В.А. Лая, поняття "дія" охоплює всі види діяльності та означає єдність впливу та діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4НІМ)52-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського