РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407399<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мартинюк М. 
Актуальні питання підготовки майбутніх вчителів (До 80-річчя УДПУ імені Павла Тичини) / М. Мартинюк // Рідна шк.. - 2010. - № 6. - С. 40-44. - укp.

Проаналізовано діяльність УДПУ ім. П. Тичини. Розглянуто історичний аспект його виникнення та особливості його функціонування. Підкреслено його значення як міжрегіонального навчально-наукового центру. Висвітлено еволюційний шлях розвитку даного навчального закладу. На сьогодні цей університет має чотри інститути: Інститут філології та суспільствознавства, Інститут природничо-математичної та технологічної освіти, Інститут розвитку дитини, Інститут соціальної та економічної освіти, кожний із інститутів об'єднує по три споріднені за освітніми галузями факультети. Досліджено педагогічну, науково-методичну діяльність та організаційно-дидактичні засади викладання дисциплін. Відзначено, що формування професійної компетентності майбутніх фахівців відбувається через використання інноваційних підходів, теоретичним підгрунтям яких є особистісно-орієнтована освіта, її ознаки: суб'єкт-суб'єктне співробітництво всіх участників освітнього процесу, діагностично-мотиваційний метод підготовки до професійної педагогічної діяльності, гуманізація навчально-виховного процесу.

Проанализирована деятельность УГПУ им. П. Тычины. Рассмотрен исторический аспект его возникновения и особенности его функционирования. Подчеркнуто его значение как межрегионального учебно-научного центра. Освещены эволюционный путь развития данного учебного заведения. На сегодня этот университет имеет четыре институты: Институт филологии и обществоведения, Институт естественно-математического и технологического образования, Институт развития ребенка, Институт социального и экономического образования, каждый из институтов объединяет по три родственные по образовательным отраслям факультеты. Исследованы педагогическая, научно-методическая деятельность и организационно-дидактические основы преподавания дисциплин. Отмечено, что формирование профессиональной компетентности будущих специалистов происходит через использование инновационных подходов, теоретической основой которых является личностно-ориентированное образование, ее признаки: субъект-субъектное сотрудничество всех участников образовательного процесса, диагностического, мотивационного метода подготовки к профессиональной педагогической деятельности, гуманизация учебно-воспитательного процесса.

The article is devoted to the problems of future secondary school teachers training. The author suggests his own ways of solving topical problems.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського