Мартинюк М. Актуальні питання підготовки майбутніх вчителів (До 80-річчя УДПУ імені Павла Тичини) / М. Мартинюк // Рідна шк.. - 2010. - № 6. - С. 40-44. - укp.Проаналізовано діяльність УДПУ ім. П. Тичини. Розглянуто історичний аспект його виникнення та особливості його функціонування. Підкреслено його значення як міжрегіонального навчально-наукового центру. Висвітлено еволюційний шлях розвитку даного навчального закладу. На сьогодні цей університет має чотри інститути: Інститут філології та суспільствознавства, Інститут природничо-математичної та технологічної освіти, Інститут розвитку дитини, Інститут соціальної та економічної освіти, кожний із інститутів об'єднує по три споріднені за освітніми галузями факультети. Досліджено педагогічну, науково-методичну діяльність та організаційно-дидактичні засади викладання дисциплін. Відзначено, що формування професійної компетентності майбутніх фахівців відбувається через використання інноваційних підходів, теоретичним підгрунтям яких є особистісно-орієнтована освіта, її ознаки: суб'єкт-суб'єктне співробітництво всіх участників освітнього процесу, діагностично-мотиваційний метод підготовки до професійної педагогічної діяльності, гуманізація навчально-виховного процесу. Проанализирована деятельность УГПУ им. П. Тычины. Рассмотрен исторический аспект его возникновения и особенности его функционирования. Подчеркнуто его значение как межрегионального учебно-научного центра. Освещены эволюционный путь развития данного учебного заведения. На сегодня этот университет имеет четыре институты: Институт филологии и обществоведения, Институт естественно-математического и технологического образования, Институт развития ребенка, Институт социального и экономического образования, каждый из институтов объединяет по три родственные по образовательным отраслям факультеты. Исследованы педагогическая, научно-методическая деятельность и организационно-дидактические основы преподавания дисциплин. Отмечено, что формирование профессиональной компетентности будущих специалистов происходит через использование инновационных подходов, теоретической основой которых является личностно-ориентированное образование, ее признаки: субъект-субъектное сотрудничество всех участников образовательного процесса, диагностического, мотивационного метода подготовки к профессиональной педагогической деятельности, гуманизация учебно-воспитательного процесса. The article is devoted to the problems of future secondary school teachers training. The author suggests his own ways of solving topical problems. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|