РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407444<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Тарасюк С. 
До проблеми вдосконалення професійної діяльності педагога позашкільного навчального закладу художньо-естетичного профілю / С. Тарасюк // Рідна шк.. - 2010. - № 1/2. - С. 34-38. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено організаційно-методичні умови удосконалення професійної діяльності педагога позашкільного навчального закладу художньо-естетичного профілю. Зазначено, що під організаційно-методичними умовами доцільно розуміти систему психолого-педагогічних заходів, які сприяють удосконаленню професійної діяльності педагога безпосередньо в закладі позашкільної освіти. Проаналізовано теоретичні напрацювання та практичний досвід створення таких умов у закладах позашкільної освіти. Розкрито роль адміністрації у процесі вдосконалення професійної діяльності педагога закладу художньо-естетичного профілю. Охарактеризовано адміністративні та соціально-психологічні методи управління організаційно-методичною роботою, виокремлено типові форми її реалізації на практиці. Акцентовано увагу на масових (семінари, педагогічні читання, науково-практичні конференції), групових (методичні об'єднання, творчі (динамічні) групи, школи передового досвіду, школи педагогічної майстерності, об'єднання педагогів за інтересами), індивідуальних (наставництво, консультації, самоосвіта, стажування) та нетрадиційних формах організації методичної роботи. Виокремлено організаційно-методичні умови, за яких досягається найбільша ефективність успішної діяльності педагогів. Запропоновано педагогічну модель удосконалення професійної діяльності педагога позашкільного закладу художньо-естетичного профілю, яка надалі має становити теоретичну основу процесів діагностики та розвитку компонентів педагогічної діяльності фахівця.

Освещены научно-методические условия совершенствования профессиональной деятельности педагога внешкольного учебного заведения художественно-эстетического профиля. Указано, что под организационно-методическими условиями целесообразно понимать систему психолого-педагогических мероприятий, способствующих совершенствованию профессиональной деятельности педагога непосредственно в заведении внешкольного образования. Проанализированы теоретические наработки и практический опыт создания таких условий в учреждениях внешкольного образования. Раскрыта роль администрации в процессе совершенствования профессиональной деятельности педагога учреждения художественно-эстетического профиля. Охарактеризованы административные и социально-психологические методы управления организационно-методической работой, выделены типовые формы ее реализации на практике. Сосредоточено внимание на массовых (семинары, педагогические чтения, научно-практические конференции), групповых (методические объединения, творческие (динамические) группы, школы передового опыта, школы педагогического мастерства, объединения педагогов по интересам), индивидуальных (наставничество, консультации, самообразование, стажировки) и нетрадиционных формах организации методической работы. Выделены организационно-методические условия, при которых достигается наибольшая эффективность успешной деятельности педагогов.

Предложена педагогическая модель усовершенствования профессиональной деятельности педагога внешкольного учреждения художественно-эстетического профиля, которая в дальнейшем должна составлять теоретическую основу процессов диагностики и развития компонентов педагогической деятельности специалиста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.35 + Ч421.387

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського