РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407445<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Доброскок І. 
До проблеми підготовки магістрів соціальної педагогіки / І. Доброскок // Рідна шк.. - 2010. - № 3. - С. 39-42. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Визначено сучасні принципи навчання соціальної педагогіки за умов магістратури. Для конструктивного розв'язання проблем соціально-педагогічної освіти запропоновано розробити нормативні акти, що забезпечували б організаційні умови становлення й розвиток соціально-педагогічної діяльності в Україні та гарантували відповідний статус спеціалістів. Обгрунтовано особливості реалізації загальнодидактичних, специфічних принципів з урахуванням провідних підходів до навчання соціальної педагогіки. Охарактеризовано функції вищої школи у формуванні професійної спрямованості соціального педагога нового типу. Висвітлено проблеми професійної підготовки магістра (на V курсі - труднощі з оволодінням науково-педагогічною майстерністю та творчою спрямованістю професійної діяльності; на VI - середній і низькій рівень знань теорії і володіння технологіями науково-дослідницької діяльності) та рекомендовано для оптимізації навчально-виховного процесу дослідницьку діяльність, упровадження багаторівневої системи вищої педагогічної освіти. Виокремлено сфери діяльності магістра освіти (викладач основ соціальної педагогіки; дослідник, який розробляє новий зміст освіти та технологій; організатор і педагог-методист).

Определены современные принципы обучения социальной педагогике в условиях магистратуры. Для конструктивного решения проблем социально-педагогического образования предложено разработать нормативные акты, которые обеспечивали бы организационные условия становления и развитие социально-педагогической деятельности в Украине и гарантировали соответствующий статус специалистов. Обоснованы особенности реализации общедидактических, специфических принципов с учетом ведущих подходов к обучению социальной педагогики. Охарактеризованы функции высшей школы в формировании профессиональной направленности социального педагога нового типа. Освещены проблемы профессиональной подготовки магистра (на V курсе - трудности с овладением научно-педагогическим мастерством и творческой направленностью профессиональной деятельности; на VI - средний и низкий уровень знаний теории и владения технологиями научно-исследовательской деятельности) и рекомендовано для оптимизации учебно-воспитательного процесса исследовательскую деятельность, внедрение многоуровневой системы высшего педагогического образования. Выделены сферы деятельности магистра образования (преподаватель основ социальной педагогики; исследователь, разрабатывающий новое содержание образования и технологий; организатор и педагог-методист).

The article is devoted to the modern principles of training to social pedagogic in the conditions of MA course; features of realization of didactic, specific principles with taking into account of the basic approaches of function on formation of professional orientation of a social teacher of new type are characterized; fields of activity of the master of education are allocated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського