Доброскок І. До проблеми підготовки магістрів соціальної педагогіки / І. Доброскок // Рідна шк.. - 2010. - № 3. - С. 39-42. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Визначено сучасні принципи навчання соціальної педагогіки за умов магістратури. Для конструктивного розв'язання проблем соціально-педагогічної освіти запропоновано розробити нормативні акти, що забезпечували б організаційні умови становлення й розвиток соціально-педагогічної діяльності в Україні та гарантували відповідний статус спеціалістів. Обгрунтовано особливості реалізації загальнодидактичних, специфічних принципів з урахуванням провідних підходів до навчання соціальної педагогіки. Охарактеризовано функції вищої школи у формуванні професійної спрямованості соціального педагога нового типу. Висвітлено проблеми професійної підготовки магістра (на V курсі - труднощі з оволодінням науково-педагогічною майстерністю та творчою спрямованістю професійної діяльності; на VI - середній і низькій рівень знань теорії і володіння технологіями науково-дослідницької діяльності) та рекомендовано для оптимізації навчально-виховного процесу дослідницьку діяльність, упровадження багаторівневої системи вищої педагогічної освіти. Виокремлено сфери діяльності магістра освіти (викладач основ соціальної педагогіки; дослідник, який розробляє новий зміст освіти та технологій; організатор і педагог-методист). Определены современные принципы обучения социальной педагогике в условиях магистратуры. Для конструктивного решения проблем социально-педагогического образования предложено разработать нормативные акты, которые обеспечивали бы организационные условия становления и развитие социально-педагогической деятельности в Украине и гарантировали соответствующий статус специалистов. Обоснованы особенности реализации общедидактических, специфических принципов с учетом ведущих подходов к обучению социальной педагогики. Охарактеризованы функции высшей школы в формировании профессиональной направленности социального педагога нового типа. Освещены проблемы профессиональной подготовки магистра (на V курсе - трудности с овладением научно-педагогическим мастерством и творческой направленностью профессиональной деятельности; на VI - средний и низкий уровень знаний теории и владения технологиями научно-исследовательской деятельности) и рекомендовано для оптимизации учебно-воспитательного процесса исследовательскую деятельность, внедрение многоуровневой системы высшего педагогического образования. Выделены сферы деятельности магистра образования (преподаватель основ социальной педагогики; исследователь, разрабатывающий новое содержание образования и технологий; организатор и педагог-методист). The article is devoted to the modern principles of training to social pedagogic in the conditions of MA course; features of realization of didactic, specific principles with taking into account of the basic approaches of function on formation of professional orientation of a social teacher of new type are characterized; fields of activity of the master of education are allocated. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|