РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407447<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Деркач В. 
Досвід Польщі: внутрішньошкільне і зовнішнє оцінювання навчальних досягнень учнів / В. Деркач // Рідна шк.. - 2009. - № 11. - С. 74-79. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розкрито питання реформування польської системи оцінювання знань. Охарактеризовано польську традиційну систему оцінювання знань та зміни, які в ній відбулися після прийняття постанови Міністерства національної освіти "У справі засад оцінювання, класифікації, переведення учнів у наступний клас, а також проведення іспитів у публічних школах" (1999 р.), за якою кожна школа повинна створити власну систему внутрішньошкільного оцінювання, за винятком підсумкової річної оцінки. Подано визначення поняття "внутрішньошкільне оцінювання", його мету, види контролю. Висвітлено питання ставлення вчителів до нових принципів оцінювання за результатами дослідження Центру вивчення суспільної думки Польщі. Розглянуто особливості, умови та способи оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи Польщі, а також умови його проведення. Проаналізовано форми описового оцінювання досягнень учнів 1 - 3 класів, зокрема таку, як карта обстежень, яка хоча і складається з багатьох розділів і рубрик, але її упорядкованість створює повне уявлення про розвиток учня. Виокремлено питання оцінювання невстигаючих учнів через коригувальний іспит. Сформульовано основні критерії оцінювання поведінки учнів, які не впливають на оцінювання успішності та переведення його до наступного класу. Акцентовано увагу на зовнішній системі оцінювання, мета якої надання незалежними установами об'єктивної інформації щодо рівня освітньої компетентності учнів на різних освітніх етапах.

Констатовано, що впровадження в систему шкільної освіти подвійного контролю, надає повну й об'єктивну інформацію щодо рівня знань учнів на різних освітніх етапах.

Раскрыты вопросы реформирования польской системы оценивания знаний. Охарактеризована польская традиционная система оценивания знаний и изменения, которые в ней произошли после принятия постановления Министерства национального образования "По делу принципов оценивания, классификации, перевода учащихся в следующий класс, а также проведение экзаменов в публичных школах" (1999 г.), по которому каждая школа должна создать собственную систему внутришкольного оценивания, за исключением итоговой годовой оценки. Дано определение понятия "внутришкольное оценивание", его цели, виды контроля. Освещены вопросы отношение учителей к новым принципам оценивания по результатам исследования Центра изучения общественного мнения Польши. Рассмотрены особенности, условия и способы оценивания знаний учеников начальной школы Польши, а также условия его проведения. Проанализированы формы описательной оценки достижений учеников 1 - 3 классов, в частности такая, как карта обследований, которая хотя и состоит из многих разделов и рубрик, но ее упорядоченность создает полную картину развития ученика. Выделены вопросы оценивания неуспевающих учеников через корректирующий экзамен. Сформулированы основные критерии оценки поведения учащихся, которые не влияют на оценку успеваемости и перевода его в следующий класс.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.28 + Ч424(4ПОЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського