РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407451<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бондаренко О. 
Експериментальна перевірка застосування мультимедійних технологій у навчальному процесі з педагогічних дисциплін / О. Бондаренко // Рідна шк.. - 2009. - № 8/9. - С. 50-52. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Здійснено застосування мультимедійних технологій (МТ) у навчальному процесі під час вивчення педагогіки в експериментальних групах студентів з урахуванням дидактичних умов. Під час впровадження МТ у навчальний процес особливу увагу приділено питанням комбінування різних форм подання інформації. Використано мультимедійні засоби презентаційних технологій, імітаційні, контролюючі, інформаційно-довідкові. З'ясовано, що застосування МТ у навчальному процесі з педагогічних дисциплін сприяє зростанню інформативності та репрезентативної цінності навчального матеріалу, стимулюванню когнітивних процесів, підвищенню мотивації студентів до оволодіння навчальним предметом, формуванню у них прагнення оволодівати новими ІТ і застосовувати їх у практиці навчання.

С учетом дидактических условий осуществлено применение мультимедийных технологий (МТ) в учебном процессе при изучении педагогики в экспериментальных группах студентов. Во время внедрения МТ в учебный процесс особое внимание уделено вопросам комбинирования различных форм представления информации. Согласно функциями МТ использованы мультимедийные средства презентационных технологий, имитационные, контролирующие, информационно-справочные. Сделан вывод о том, что применение МТ в учебном процессе по педагогическим дисциплинам способствует росту информативности и репрезентативной ценности учебного материала, стимулированию когнитивных процессов, повышению мотивации студентов к овладению учебным предметом, формированию у них стремления овладевать новыми МТ и применять их в практике обучения.

Subject to the conditions of teaching carried out the use of multimedia technologies (MT) in the learning process in the study of pedagogy in the experimental groups of students. During the introduction of MT in the training process, special attentionis paid to combining various forms of information. According to the functions of the MT used multimedia presentation technologies, simulation, control, information and referral. It is concluded that the use of MT in the learning process of pedagogical disciplines contributes to informative and representative values of the training material and stimulate cognitive processes, motivation of students to master academic subjects, the formation of their desire to acquire new MT and apply them in practice teaching.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського