РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407459<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Міщенко В. 
Зарубіжний досвід та вітчизняні актуалітети організації неперервної освіти / В. Міщенко // Рідна шк.. - 2010. - № 11. - С. 9-16. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Досліджено досвід Європи й України з організації неперервної освіти (НО). НО визначено як освіту, що охоплює все життя людини та включає формальні, неформальні й інформальні види освіти відповідно до цивілізаційно-гуманістичної спрямованості розвитку та соціально-економічних потреб суспільства, інтересів і здібностей особистості. Досліджено історію розроблення НО в Європі, її ключові принципи, визначені у Меморандумі Європейської комісії. Вивчено стан і проблеми становлення НО в окремих країнах Європи (Іспанії, Словенії, Австрії та Норвегії). За результатами аналізу систем НО в країнах-членах ЄС підсумовано, що ідеї НО, з урахуванням освіти дорослих, є поширеними в багатьох країнах, більшість з яких розробили власні освітні програми. Вказано на те, що вітчизняна система НО є інституційно роздрібненою, не має надійних механізмів стимулювання тощо. Запропоновано важелі впорядкування, фінансування і стимулювання розвитку вітчизняної системи НО.

Исследован опыт Европы и Украины по организации непрерывного образования (НО). НО определено как образование, охватывающее всю жизнь человека и включающее формальные, неформальные и информальные виды образования в соответствии с цивилизационно-гуманистической направленностью развития и социально-экономическими потребностями общества, интересами и способностями личности. Исследованы история разработки НО в Европе, ее ключевые принципы, определенные в Меморандуме Европейской комиссии. Изучены состояние и проблемы становления НО в отдельных странах Европы. По результатам анализа систем НО в странах-членах ЕС подытожено, что идеи НО, с учетом образования взрослых, являются распространенными во многих странах, большинство из которых разработали собственные образовательные программы. Указано на то, что отечественная система НО институционально раздроблена, не имеет надежных механизмов стимулирования. Предложены рычаги стимулирования развития отечественной системы НО.

In the article the international experience of the lifelong learning organization is analyzed, the main directions of its use in Ukraine are proved, the problems of formation are specified and the mechanisms of financing improvement and stimulating ofthe national lifelong learning system development are suggested.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)78 + Ч484(4/8)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського