РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407467<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гаратик А. 
Ідеї педоцентризму в педагогічній спадщині Януша Корчака і Василя Сухомлинського / А. Гаратик // Рідна шк.. - 2009. - № 8/9. - С. 22-24. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто ідеї педоцентризму в педагогічній спадщині Я.Корчака і В. Сухомлинського, літературно-наукова спадщина яких охоплює майже всі проблеми, пов'язані з вихованням дитини, - від наймолодшого віку і до завершення освіти, як приклади успішного досвіду для сучасної педагогіки ХХІ ст. Розкрито діяльність Я. Корчака як реформатора колективних форм виховання (в опікунсько-виховних закладах). Проаналізовано спільність концептуальних ідей цих видатних представників педагогічної думки на виховання дітей у створенні оригінальних виховних систем: у Я. Корчака - опікунської, у В. Сухомлинського - родинно-шкільної.

Рассмотрены идеи педоцентризму в педагогическом наследии Я. Корчака и В. Сухомлинского, литературно-научное наследие которых охватывает почти все проблемы, связанные с воспитанием ребенка - от младшего возраста и до окончания обучения, как пример успешного опыта для современной педагогики XXI века. Раскрыта деятельность Я. Корчака как реформатора коллективных форм воспитания (опекунские воспитательные учреждения). Проанализирована общность концептуальных идей этих выдающихся представителей педагогической мысли на воспитание детей в создании оригинальных воспитательных систем: у Я. Корчака - опекунской, у В. Сухомлинского - семейно-школьной.

It is discussed pedotsentrizmu ideas in the pedagogical heritage of J. Korczak and V. Sukhomlinsky, literary and scientific heritage which covers almost all the problems associated with raising a child - from early childhood and before graduation, as examples of success stories of modern pedagogy for the XXI century. Exposure of J. Korczak as a reformer of collective forms of education (in foster-care institutions). It is analyzed common conceptual ideas of these outstanding educational thinkers in the education of children in the creation of original educational systems: the J. Korczak - the trustee, in B. Sukhomlinsky - family and school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4ПОЛ)6-8 + Ч33(4УКР)6-214

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського