РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407473<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сисоєва С. 
Інтерактивні технології навчання дорослих / С. Сисоєва // Рідна шк.. - 2010. - № 11. - С. 3-8. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Доведено, що інтерактивні технології навчання мають великий освітній і розвивальний потенціал, забезпечують максимальну активність дорослих учнів у навчальному процесі, оптимальний час навчання і його результативність. Висвітлено особливості інтерактивного навчання (ІН) дорослих: центральне місце в діяльності викладача посідає не окремий індивід, а група дорослих-учнів, які стимулюють і активізують один одного. Визначено поняття дистанційного ІН як педагогічної взаємодії між учнями та навчальними ресурсами або учнів між собою за допомогою комп'ютерного розвивального середовища. Наведено критерії ефективності ІН дорослих (пізнавальної активності, мотивації, активної інформативності, активізації мислення, співпраці, результативності). Розкрито сутність та етапи процесу розроблення інтерактивної технології навчання дорослих.

Доказано, что интерактивные технологии обучения имеют большой образовательный и развивающий потенциал, обеспечивают максимальную активность взрослых учащихся в учебном процессе, оптимальное время обучения и его результативность. Освещены особенности интерактивного обучения (ИН) взрослых: центральное место в деятельности преподавателя занимает не отдельный индивид, а группа взрослых - учащихся, которые стимулируют и активизируют друг друга. Определено понятие дистанционного ИН как педагогического взаимодействия между учащимися и учебными ресурсами или учеников между собой с помощью компьютерной развивающей среды. Приведены критерии эффективности ИН взрослых (познавательной активности, мотивации, активной информативности, активизации мышления, сотрудничества, результативности). Раскрыты сущность и этапы процесса разработки интерактивной технологии обучения взрослых.

The paper deals with the interactive technologies in adults education: the definitions of "interactive education", "interactive technology" for adult learners, interactivity for adults distance learning systems, efficiency criteria and stages of adults interactive technologies development.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.24

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського