РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407474<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пушкарьова Т. 
Інформаційно-комунікаційна компетентність - важливий чинник формування світогляду учнів / Т. Пушкарьова // Рідна шк.. - 2010. - № 9. - С. 9-12. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів. Запропоновано впровадження підходів, які б сприяли набуттю не лише технологічних навичок, а й умінь роботи з комп'ютером як інструментом одержання нових знань і вирішення різноманітних практичних завдань, інтерактивних методів освіти, що засновані на використанні моделі "один учень - один комп'ютер". Конкретизовано сутність формування інформаційної компетентності: уміння спостерігати та робити логічні висновки, використовувати різні знакові системи й абстрактні моделі, аналізувати ситуацію з різних поглядів, розуміти загальний контекст і прихований зміст висловлювань, системно та самостійно працювати над підвищенням своєї компетентності. Резюмовано, що формування інноваційної компетентності є процесом переходу до такого стану, коли учень стає здатним знаходити, розуміти, оцінювати та застосовувати інформацію в різних формах для розв'язання особистих, соціальних або глобальних проблем.

Рассмотрена проблема формирования информационно-коммуникационной компетентности учащихся. Предложено внедрение подходов, которые способствовали бы обретению не только технологических навыков, но и умений работы с компьютером как инструментом получения новых знаний и решения разнообразных практических задач, интерактивных методов образования, основанных на использовании модели "один ученик - один компьютер". Конкретизирована сущность формирования информационной компетентности: умение наблюдать и делать логические выводы, использовать различные знаковые системы и абстрактные модели, анализировать ситуацию с разных точек зрения, понимать общий контекст и скрытый смысл высказываний, системно и самостоятельно работать над повышением своей компетентности. Резюмировано, что формирование инновационной компетентности - это процесс перехода к такому состоянию, когда ученик становится способным находить, понимать, оценивать и применять информацию в различных формах для решения личных, социальных или глобальных проблем.

The article is devoted to the problems of forming of informational-and-communicative competency of the students. It is offered to introduce the approaches which could promote obtaining not only technological skills but also the proficiency of work with the computer as an instrument for getting new knowledge, solving of different practical tasks.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р2

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського