Павлик О. Компетентісно орієнтований підхід до навчання в контексті неперервної мовної освіти: суть, проблеми та перспективи / О. Павлик // Рідна шк.. - 2010. - № 7/8. - С. 66-69. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Проаналізовано проблеми забезпечення неперервної мовної освіти на засадах компетентнісного підходу на межі початкової і середньої ланок загальноосвітньої школи, коли з'являється комплекс психологічних, педагогічних та методичних проблем, які можуть мати як об'єктивний, так і суб'єктивний характер. Висвітлено шляхи їх розв'язання. Розглянуто чинники формування комунікативної компетентності як базової для всіх інших ключових і предметних компетентностей. Проанализированы проблемы обеспечения непрерывного языкового образования на основе компетентностного подхода на грани начального и среднего звеньев общеобразовательной школы, когда появляется комплекс психологических, педагогических и методических проблем, которые могут иметь как объективный, так и субъективный характер. Намечены пути их решения. Рассмотрены факторы формирования коммуникативной компетентности как базовой для всех остальных ключевых и предметных компетенций. The problems of providing continuous education on the basis of linguistic competence-based approach on the verge of primary and middle secondary school, when a complex of psychological, pedagogical and methodological problems that may have both an objective and subjective. The ways to solve them. Some factors of forming communicative competence as a base for all other core and subject specific competences. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.207 + Ш141.14-912 + Ш141.14-911
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|