РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407499<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Романко І. 
Механізми діалогової взаємодії вчителя та учнів у загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії / І. Романко // Рідна шк.. - 2009. - № 12. - С. 65-68. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто наукові підходи та механізми діалогічної взаємодії. Зазначено, що у сучасній британській освіті однією з переваг є реальна опора на здатність учнів до навчання і обов'язкове вивчення індивідуальних пізнавальних можливостей школярів. Розроблено модель комунікативної взаємодії "запитання-відповідь" під час навчального процесу в загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії. Виявлено зв'язки між діалогом і запитанням. Розкрито зміст понять "запитання" і "відповідь". Визначено умови інформаційно-змістової адекватності у діалозі. Охарактеризовано основні режими діалогу: закритий, обмежений і відкритий. Подано дані дослідження Е. Кінг щодо формування навичок критичного мислення в навчальному діалозі. Виділено серію загальних запитань, які можна використовувати, з невеликими змінами, практично в будь-якій ситуації.

Рассмотрены научные подходы и механизмы диалогического взаимодействия. Указано, что в современном британском образовании одним из преимуществ является реальная опора на способность учащихся к обучению и обязательное изучение индивидуальных познавательных возможностей школьников. Разработана модель коммуникативного взаимодействия "вопрос-ответ" во время учебного процесса в общеобразовательных учебных заведениях Великобритании. Выявлены связи между диалогом и вопросом. Определено содержание понятий "вопрос" и "ответ". Определены условия информационно-смысловой адекватности в диалоге. Охарактеризованы основные режимы диалога: закрытый, ограниченный и открытый. Представлены данные исследования Е. Кинг по формированию навыков критического мышления в учебном диалоге. Выделена серия стандартных вопросов, которые можно использовать, с небольшими изменениями, практически в любой ситуации.

considered scientific approaches and dialogic interaction. It is pointed out that in the modern British education one of the benefits have a real bearing on the ability of students to education and compulsory study of individual cognitive capabilitiesof students. A model of communicative interaction "question and answer during the learning process in secondary schools of Great Britain. The relationships between dialogue and questions. The content of the concepts of "matter" and "reply". Divide the issues into those that can be identified or when the communicative approach to dialogue, or when the logical-information approach. The conditions of the adequacy of the semantic information in the dialog. Given that the presentation of information in the form of questions and answers in the elementary act of dialogue can be understood as his regime, characterized by three basic modes of dialogue: closed, limited and open. Data are presented investigations E. King to build critical thinking skills in the educational dialogue. Commit a series of standard questions that can be used, with minor modifications, in almost any situation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ВЕЛ) + Ч421.252.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського