РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407508<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пушкарьова Т. 
Науково-педагогічний проект "Росток" / Т. Пушкарьова // Рідна шк.. - 2009. - № 8/9. - С. 45-49. - укp.

Наведено розроблений у контексті активізації науково-педагогічної ініціативи та творчості науково-педагогічний проект "Росток" (Проект), висвітлено його мету й основні завдання. Обговорено концепцію Проекту, що базується на принципах особистісного підходу, системності та екологізації освіти, єдності національного та загальнолюдського в освіті, пріоритету розвивального навчання та виховання, пріоритету творчої діяльності, додатковості й інтеграції. За допомогою аналізу наукової спадщини Л.С. Виготського та дослідників, праці яких складають основу теорії розвивального навчання, зроблено висновок, що розвивальне навчання є одним із важливих компонентів гуманізації освіти, а також її необхідною умовою. Розглянуто типові навчальні плани експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів, які працюють за Проектом.

Представлен разработанный в контексте активизации научно-педагогической инициативы и творчества научно-педагогический проект "Росток" (Проект), освещены его цель и основные задачи. Обсуждена концепция Проекта, основанного на принципах личностного подхода, системности и экологизации образования, единства национального и общечеловеческого в образовании, приоритета развивающего обучения и воспитания, приоритета творческой деятельности, интеграции. С помощью анализа научного наследия Л.С. Выготского и других исследователей, труды которых составляют основу теории развивающего обучения, сделан вывод, что развивающее обучение является одним из важнейших компонентов гуманизации образования, а также ее необходимым условием. Рассмотрены типовые учебные планы экспериментальных общеобразовательных учебных заведений, работающих по Проекту.

It is shown developed in the context of enhancing the scientific and educational initiatives and creativity of scientific and educational project "Rostok" (Draft), highlights its purpose and main objectives. Debated project concept based on the principles of personal approach, the systematic integration of environmental education, national unity and universal education, the priority of developing training and education, the priority of creative activity, integration. Through analysis of the scientific heritage of L. Vygotsky and other researchers, whose work form the basis of the theory of developmental education, concluded that developmental education is a critical component of the humanization of education, as well as its prerequisite. Review the model curriculum pilot secondary schools, working on the Project.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського