Панасенко Г. Особливості професійно орієнтованого навчання іноземних мов студентів у немовних вищих навчальних закладах / Г. Панасенко, Т. Акопян // Рідна шк.. - 2010. - № 1/2. - С. 30-34. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Обгрунтовано актуальність професійно орієнтованого підходу у навчанні іноземних мов у немовних ВНЗ, який передбачає формування у студентів навичок іншомовного спілкування в конкретних професійних, ділових, наукових сферах та ситуаціях з урахуванням особливостей професійного мислення. Окреслено особливості дисципліни "Іноземна мова". Визначено мету навчання іноземних мов у немовних ВНЗ. Зазначено, що професійно орієнтоване навчання потребує інтеграції дисципліни "Іноземна мова" з профілюючими предметами; ставить перед викладачем іноземної мови завдання навчити майбутнього спеціаліста на підставі міжпредметних зв'язків використовувати іноземну мову як засіб систематичного розширення своїх професійних знань, передбачає використання форм і методів навчання, які допомагають сформувати необхідні професійні вміння та навички майбутнього спеціаліста. Виокремлено структурні складові компонента-змісту моделі професійно орієнтованого навчання іноземної мови. Виділено види професійно орієнтованої іншомовної компетенції як результату професійно орієнтованого навчання іноземної мови. Наголошено на важливій ролі соціокультурного компоненту у змісті навчання іноземної мови. Констатовано, що оволодіння студентами іншомовним спілкуванням - це досягнення професійної іншомовної комунікативної компетенції, рівень розвитку якої повинен забезпечити можливість ефективного спілкування в професійній сфері життєдіяльності майбутнього фахівця. Обоснована актуальность профессионально ориентированного подхода в обучении иностранным языкам в неязыковых вузах, который предусматривает формирование у студентов навыков иноязычного общения в конкретных профессиональных, деловых, научных сферах и ситуациях с учетом особенностей профессионального мышления. Очерчены особенности дисциплины "Иностранный язык". Определена цель обучения иностранным языкам в неязыковых вузах. Указано, что профессионально ориентированное обучение требует интеграции дисциплины "Иностранный язык" с профилирующими предметами; ставит перед преподавателем иностранного языка задачу научить будущего специалиста на основе межпредметных связей использовать иностранный язык как средство систематического расширения своих профессиональных знаний, предусматривает использование форм и методов обучения, помогающих сформировать необходимые профессиональные умения и навыки будущего специалиста. Названы структурные составляющие компонента-содержания модели профессионально ориентированногообучения иностранному языку. Выделены виды профессионально ориентированной иноязычной компетенции как результата профессионально ориентированного обучения иностранному языку. Отмечено важную роль социокультурного компонента в содержании обучения иностранному языку. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|