РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407530<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Панасенко Г. 
Особливості професійно орієнтованого навчання іноземних мов студентів у немовних вищих навчальних закладах / Г. Панасенко, Т. Акопян // Рідна шк.. - 2010. - № 1/2. - С. 30-34. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Обгрунтовано актуальність професійно орієнтованого підходу у навчанні іноземних мов у немовних ВНЗ, який передбачає формування у студентів навичок іншомовного спілкування в конкретних професійних, ділових, наукових сферах та ситуаціях з урахуванням особливостей професійного мислення. Окреслено особливості дисципліни "Іноземна мова". Визначено мету навчання іноземних мов у немовних ВНЗ. Зазначено, що професійно орієнтоване навчання потребує інтеграції дисципліни "Іноземна мова" з профілюючими предметами; ставить перед викладачем іноземної мови завдання навчити майбутнього спеціаліста на підставі міжпредметних зв'язків використовувати іноземну мову як засіб систематичного розширення своїх професійних знань, передбачає використання форм і методів навчання, які допомагають сформувати необхідні професійні вміння та навички майбутнього спеціаліста. Виокремлено структурні складові компонента-змісту моделі професійно орієнтованого навчання іноземної мови. Виділено види професійно орієнтованої іншомовної компетенції як результату професійно орієнтованого навчання іноземної мови. Наголошено на важливій ролі соціокультурного компоненту у змісті навчання іноземної мови.

Констатовано, що оволодіння студентами іншомовним спілкуванням - це досягнення професійної іншомовної комунікативної компетенції, рівень розвитку якої повинен забезпечити можливість ефективного спілкування в професійній сфері життєдіяльності майбутнього фахівця.

Обоснована актуальность профессионально ориентированного подхода в обучении иностранным языкам в неязыковых вузах, который предусматривает формирование у студентов навыков иноязычного общения в конкретных профессиональных, деловых, научных сферах и ситуациях с учетом особенностей профессионального мышления. Очерчены особенности дисциплины "Иностранный язык". Определена цель обучения иностранным языкам в неязыковых вузах. Указано, что профессионально ориентированное обучение требует интеграции дисциплины "Иностранный язык" с профилирующими предметами; ставит перед преподавателем иностранного языка задачу научить будущего специалиста на основе межпредметных связей использовать иностранный язык как средство систематического расширения своих профессиональных знаний, предусматривает использование форм и методов обучения, помогающих сформировать необходимые профессиональные умения и навыки будущего специалиста. Названы структурные составляющие компонента-содержания модели профессионально ориентированногообучения иностранному языку. Выделены виды профессионально ориентированной иноязычной компетенции как результата профессионально ориентированного обучения иностранному языку. Отмечено важную роль социокультурного компонента в содержании обучения иностранному языку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського