РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407547<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Постоленко І. 
Планування і цілеспрямування педагогічного процесу у школах Великої Британії / І. Постоленко // Рідна шк.. - 2010. - № 6. - С. 68-71. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто процес планування і цілеспрямування шкільної освіти у Великій Британії, який дозволяє чітко визначити зміст роботи на певний період, добрати раціональні методи та прийоми навчання та виховання, завдяки чому реалізується послідовність і перспективність у роботі з дітьми. Обгрунтовано відповідність планування педагогічного процесу таким принципам, як актуальність, цілісність і логічність, перспективність, повторюваність педагогічного процесу, підпорядкованому державним, регіональним і місцевим завдянням і вимогам щодо розвитку освіти. Окреслено основні освітні цілі, викладені в Національному навчальному плані, що доповнюються й модифікуються у регіональних відділах освіти, на рівні місцевих рад відбувається остаточне й адаптоване до потреб споживачів цілеспрямування педагогічного процесу. Виокремлено перелік вимог до складання річних і перспективних планів; план діяльності з урахуванням нормативних вимог, який складає кожна школа. Акцентовано увагу на таких особливостях діяльності британських навчально-виховних закладів, як співпраця шкільного колективу, батьків і громадськості, впровадження інноваційних проектів, пов'язаних з реалізацією стратегії відкритості школи її соціокультурному довкіллю. Зроблено висновок, що процес навчально-виховної роботи відбувається на основі плану та стандартів освіти, існує чіткий перелік цілей організації педагогічного процесу у школі для всіх суб'єктів.

Рассмотрен процесс планирования и целенаправления школьного образования в Великобритании, который дает возможность четко определить содержание работы на определенный период, подобрать рациональные методы и приемы обучения и воспитания, благодаря чему реализуется последовательность и перспективность в работе с детьми. Обосновано соответствие планирования педагогического процесса таким принципам, как актуальность, целостность и логичность, перспективность, повторяемость педагогического процесса, подчиненного государственным, региональным и местным задачам и требованиям по развитию образования. Освещены общие образовательные цели, изложенные в Национальном учебном плане, которые дополняются и модифицируются в региональных отделах образования, на уровнеместных советов происходит окончательное и адаптированное к потребностям потребителей целенаправление педагогического процесса. Выделен перечень требований к составлению годовых и перспективных планов; план деятельности с учетом нормативных требований, который составляет каждая школа. Акцентировано внимание на таких особенностях деятельности британских учебно-воспитательных учреждений, как сотрудничество школьного коллектива, родителей и общественности, внедрение инновационных проектов, связанных с реализацией стратегии открытости школы ее социокультурной окружающей среде. Сделан вывод, что процесс учебно-воспитательной работы происходит на основе плана и стандартов образования, существует четкий перечень целей организации педагогического процесса в школе для всех субъектов.

The article analyzes the process of planning and purposeful tendency in school education in Great Britain. Such peculiarities of British schools activities are emphasized: cooperation of school staff, parents and community; making school schedule; providing and realization of innovative projects.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ВЕЛ) + Ч421.211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського