Дороз В. Розвиток ідей полікультурної освіти в контексті світового досвіду / В. Дороз // Рідна шк.. - 2009. - № 10. - С. 69-74. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Розглянуто концептуальні ідеї, які можуть сприяти становленню полікультурної освіти з огляду на трансформації, які відбуваються в сучасній мовній освіті представників національних спільнот і зумовлені появою в загальноосвітньому полі предметів "Рідна мова", "Українська мова", "Іноземна мова". Наведено найбільш прийнятні у світовій педагогіці підходи до розуміння сутності полікультурної освіти - аккультураційний, діалоговий та соціально-психологічний. Сформульовано узагальнене бачення суті полікультурної освіти як виду цілеспрямованої соціалізації. Обгрунтовано необхідність звернення уваги на проблеми міжкультурної комунікації, крос-культурного мислення в методиці навчання мов у навчальних закладах України. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-91 + Ш141.14-91
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|