РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407591<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Грищенко С. 
Самоактуалізація - основна умова формування досвіду самостійної практичної діяльності майбутніх соціальних педагогів / С. Грищенко // Рідна шк.. - 2010. - № 6. - С. 27-31. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто складові формування у студентів-соціальних педагогів - готовності до самостійної роботи: емоційність, системність, розумне дозування, використання різних видів мистецтва, заохочення, врахування особливостей пам'яті, серед яких самоактуалізація має приоритетне значення. Охарактеризовано основні підходи до визначення самоактуалізації особистості: формування готовності студента до самостійної роботи шляхом самоактуалізації з використанням таких прийомів, як навчання за допомогою кількох відчуттів, а не одного; музики, малюнку, асоціативної схеми, промовляння і розмірковування з емоційним забарвленням, адже через мозковий центр інформація потрапляє у довготривалу пам'ять; методика оволодіння педагогами рівнів саморегуляції, яка передбачає таку послідовність: знання про саморегуляцію, розуміння і застосування знань, умінь, навичок, аналіз, синтез, оцінювання ситуації і власних можливостей; організація і керівництво самостійною роботою, де висвітлено рекомендації щодо вимог під час написання студентами наукових праць, розвиток таких вмінь, як систематизація, узагальнення, вміння передавати інформацію через стимулювання і заохочення правильного добору та розумного дозування завдання з урахуванням рівня та глибини знань студентів. Наголошено на особливому значенні в цьому процесі самоактуалізації як потреби самовдосконалення, прагнення розвитку та виявлення своїх можливостей.

Рассмотрены составляющие формирования у студентов, будущих социальных педагогов - готовности к самостоятельной работе: эмоциональность, системность, разумное дозирование, использование различных видов искусства, поощрение, учет особенностей памяти, среди которых самоактуализация имеет приоритетное значение. Охарактеризованы основные подходы к определению самоактуализации личности: формирование готовности студента к самостоятельной работе путем самоактуализации, с использованием таких приемов, как обучение с помощью нескольких ощущений, а не одного; музыки, фотографии, ассоциативной схемы, проговаривания и рассуждения, эмоциональной окраски, ведь через мозговой центр информация попадает в долговременную память; методика овладения педагогами уровней саморегуляции, которая предполагает следующую последовательность: знания о саморегуляции, понимание и применение знаний, умений, навыков, анализ, синтез, оценивание ситуации и собственных возможностей; организация и руководство самостоятельной работой, где отражены рекомендации относительно требований при написании студентами научных работ, развитие таких умений, как систематизация, обобщение, умение передавать информацию через стимулирование и поощрение правильного подбора и разумного дозирования задачи с учетом уровня и глубины знаний студентов. Отмечено особое значение в этом процессе самоактуализации как потребности самосовершенствования, стремления к развитию и выявлению своих возможностей.

The article describes the main components of forming the disposition to future work for students - social educators to be. Self-actualization as the necessity for self-improving and aspiration for development and expressing the abilities is emphasized.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ч312.267

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського