Грищенко С. Самоактуалізація - основна умова формування досвіду самостійної практичної діяльності майбутніх соціальних педагогів / С. Грищенко // Рідна шк.. - 2010. - № 6. - С. 27-31. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Розглянуто складові формування у студентів-соціальних педагогів - готовності до самостійної роботи: емоційність, системність, розумне дозування, використання різних видів мистецтва, заохочення, врахування особливостей пам'яті, серед яких самоактуалізація має приоритетне значення. Охарактеризовано основні підходи до визначення самоактуалізації особистості: формування готовності студента до самостійної роботи шляхом самоактуалізації з використанням таких прийомів, як навчання за допомогою кількох відчуттів, а не одного; музики, малюнку, асоціативної схеми, промовляння і розмірковування з емоційним забарвленням, адже через мозковий центр інформація потрапляє у довготривалу пам'ять; методика оволодіння педагогами рівнів саморегуляції, яка передбачає таку послідовність: знання про саморегуляцію, розуміння і застосування знань, умінь, навичок, аналіз, синтез, оцінювання ситуації і власних можливостей; організація і керівництво самостійною роботою, де висвітлено рекомендації щодо вимог під час написання студентами наукових праць, розвиток таких вмінь, як систематизація, узагальнення, вміння передавати інформацію через стимулювання і заохочення правильного добору та розумного дозування завдання з урахуванням рівня та глибини знань студентів. Наголошено на особливому значенні в цьому процесі самоактуалізації як потреби самовдосконалення, прагнення розвитку та виявлення своїх можливостей. Рассмотрены составляющие формирования у студентов, будущих социальных педагогов - готовности к самостоятельной работе: эмоциональность, системность, разумное дозирование, использование различных видов искусства, поощрение, учет особенностей памяти, среди которых самоактуализация имеет приоритетное значение. Охарактеризованы основные подходы к определению самоактуализации личности: формирование готовности студента к самостоятельной работе путем самоактуализации, с использованием таких приемов, как обучение с помощью нескольких ощущений, а не одного; музыки, фотографии, ассоциативной схемы, проговаривания и рассуждения, эмоциональной окраски, ведь через мозговой центр информация попадает в долговременную память; методика овладения педагогами уровней саморегуляции, которая предполагает следующую последовательность: знания о саморегуляции, понимание и применение знаний, умений, навыков, анализ, синтез, оценивание ситуации и собственных возможностей; организация и руководство самостоятельной работой, где отражены рекомендации относительно требований при написании студентами научных работ, развитие таких умений, как систематизация, обобщение, умение передавать информацию через стимулирование и поощрение правильного подбора и разумного дозирования задачи с учетом уровня и глубины знаний студентов. Отмечено особое значение в этом процессе самоактуализации как потребности самосовершенствования, стремления к развитию и выявлению своих возможностей. The article describes the main components of forming the disposition to future work for students - social educators to be. Self-actualization as the necessity for self-improving and aspiration for development and expressing the abilities is emphasized. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ч312.267
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|