РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407592<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Грищенко С. 
Самоактуалізація майбутнього фахівця соціальної сфери в контексті організації самостійної навчальної діяльності / С. Грищенко // Рідна шк.. - 2010. - № 3. - С. 36-39. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто питання самоактуалізації (СА) як мотиваційної та ціннісно-змістової частини самореалізації особистості майбутнього фахівця соціальної сфери (МФСС). Зазначено, що лише 2 - 4 % студентів можуть навчатися самостійно, що є виявом глибокого протиріччя між навчальними планами та реальними можливостями студентів, яке зумовлено, головним чином, традиційним навчанням у середній школі й індивідуальними психологічними особливостями студентів (як невпевненість у собі, страх перед труднощами). Розкрито потенційні можливості процесу СА особистості щодо вдосконалення викладачем організації самостійної навчальної діяльності студента та підвищення ефективності її здійснення за умов ВНЗ: пов'язувати завдання з досвідом студента; прогнозувати потенційні труднощі, спонукати студента не боятися приймати рішення; урізноманітнити методики та засоби самостійного набуття знань; стимулювати відповідальне ставлення студента до власних дій; забезпечити системність самостійної діяльності студента; підтримувати позитивний емоційний стан студента; сприяти поступовому звільненню студента від неправильних уявлень про себе. Наголошено на необхідності цілеспрямованого впливу на особистість МФСС для підвищення результативності СА та самостійної навчальної діяльності.

Рассмотрены вопросы самоактуализации (СА) как мотивационной и ценностно-смысловой части самореализации личности будущего специалиста социальной сферы (БССС). Отмечено, что лишь 2 - 4 % студентов могут обучаться самостоятельно, что является проявлением глубокого противоречия между учебными планами и реальными возможностями студентов, обусловленное, главным образом, традиционным обучением в средней школе и индивидуальными психологическими особенностями студентов (как неуверенность в себе, страх перед трудностями). Раскрыты потенциальные возможности процесса СА личности по совершенствованию преподавателем организации самостоятельной учебной деятельности студента и повышения эффективности ее осуществления в условиях вуза: связывать задачи с опытом студента; прогнозировать потенциальные трудности, побуждать студента не бояться принимать решения; разнообразить методики и средства самостоятельного приобретения знаний; стимулировать ответственное отношение студента к собственным действиям; обеспечить системность самостоятельной деятельности студента; поддерживать положительное эмоциональное состояние студента; способствовать постепенному освобождению студента от неправильных представлений о себе. Подчеркнута необходимость целенаправленного воздействия на личность БССС для повышения результативности СА и самостоятельной учебной деятельности.

Actualization of future specialist of social sphere is necessary making organization of independent educational activity which promotes effectiveness of studies in a pedagogical university.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + С40(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського