Порох Л. Система діагностики та моніторингу психологічного розвитку учнів як запорука успішної навчально-виховної роботи гімназії / Л. Порох, М. Наровлянська // Рідна шк.. - 2010. - № 11. - С. 65-68. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Запропоновано заходи з мінімізації ризику захворюваності, зростання опірності негативним впливам, зниження тривожності та виявів агресії серед учнів (що пов'язані зі збільшенням навчального навантаження, погіршенням стану довкілля, складною соціально-економічною ситуацією тощо), які може застосовувати психологічна служба (ПС). Розкрито досвід апробації в 1999 - 2010 рр. у гімназії "Міленіум" № 318 м. Київ системи психологічної діагностики та моніторингу розвитку учнів упродовж шкільного життя. Висвітлено особливості роботи ПС з кожною віковою категорією учнів. Відзначено, що ПС проводить за запитом учителів, адміністрації школи, батьків індивідуальну діагностику, діагностику соціально-психологічного клімату у класних колективах, діагностику творчих здібностей, а також профорієнтаційну діагностику у груповій та індивідуальній формах з наданням індивідуальних консультацій. Предложены меры по минимизации риска заболеваемости, роста сопротивляемости негативным воздействиям, снижению тревожности и проявлений агрессии среди учащихся (связанные с увеличением нагрузки, ухудшением состояния окружающей среды, сложной социально-экономической ситуацией), которые может применять психологическая служба (ПС). Представлен опыт апробации в 1999 - 2010 гг. в гимназии № 318 г. Киев системы психологической диагностики и мониторинга развития учащихся в течение школьной жизни. Освещены особенности работы ПС с каждой возрастной категорией учащихся. Отмечено, что ПС проводит по запросу учителей, администрации школы, родителей индивидуальную диагностику, диагностику социально-психологического климата в классе, диагностику творческих способностей, а также профориентационную диагностику с предоставлением индивидуальных консультаций. The article reveals the essence of the diagnostics and monitoring system of pupils' psychological development which was approbated in Kyiv gymnasium "Millennium" 318 during 1999 - 2010. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 с + Ю983.5 с
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|