РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407595<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Порох Л. 
Система діагностики та моніторингу психологічного розвитку учнів як запорука успішної навчально-виховної роботи гімназії / Л. Порох, М. Наровлянська // Рідна шк.. - 2010. - № 11. - С. 65-68. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Запропоновано заходи з мінімізації ризику захворюваності, зростання опірності негативним впливам, зниження тривожності та виявів агресії серед учнів (що пов'язані зі збільшенням навчального навантаження, погіршенням стану довкілля, складною соціально-економічною ситуацією тощо), які може застосовувати психологічна служба (ПС). Розкрито досвід апробації в 1999 - 2010 рр. у гімназії "Міленіум" № 318 м. Київ системи психологічної діагностики та моніторингу розвитку учнів упродовж шкільного життя. Висвітлено особливості роботи ПС з кожною віковою категорією учнів. Відзначено, що ПС проводить за запитом учителів, адміністрації школи, батьків індивідуальну діагностику, діагностику соціально-психологічного клімату у класних колективах, діагностику творчих здібностей, а також профорієнтаційну діагностику у груповій та індивідуальній формах з наданням індивідуальних консультацій.

Предложены меры по минимизации риска заболеваемости, роста сопротивляемости негативным воздействиям, снижению тревожности и проявлений агрессии среди учащихся (связанные с увеличением нагрузки, ухудшением состояния окружающей среды, сложной социально-экономической ситуацией), которые может применять психологическая служба (ПС). Представлен опыт апробации в 1999 - 2010 гг. в гимназии № 318 г. Киев системы психологической диагностики и мониторинга развития учащихся в течение школьной жизни. Освещены особенности работы ПС с каждой возрастной категорией учащихся. Отмечено, что ПС проводит по запросу учителей, администрации школы, родителей индивидуальную диагностику, диагностику социально-психологического климата в классе, диагностику творческих способностей, а также профориентационную диагностику с предоставлением индивидуальных консультаций.

The article reveals the essence of the diagnostics and monitoring system of pupils' psychological development which was approbated in Kyiv gymnasium "Millennium" 318 during 1999 - 2010.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 с + Ю983.5 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського