Ісаєнко В. Творчі задачі з фізики як засіб розвитку уяви в обдарованих дітей / В. Ісаєнко // Рідна шк.. - 2010. - № 4/5. - С. 30-32. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розглянуто проблему розвитку творчої уяви в обдарованих дітей під час вивчення фізики за допомогою творчих задач і описано особливості творчого процесу в розвитку цієї науки. Визначено сутність творчої уяви і розкрито її значення як чинника пошукової творчої діяльності. Продемонстровано роль циклічності наукової творчості у фізиці, мисленнєвого експерименту та його моделювання. Наведено приклад складання задач дослідницького та конструкторського типу до теми "Рівномірний рух по колу". Рассмотрена проблема развития творческого воображения у одаренных детей при изучении физики с помощью творческих задач и описаны особенности творческого процесса в развитии этой науки. Определена сущность творческого воображения и раскрыто ее значение как фактора поисковой творческой деятельности. Продемонстрирована роль цикличности научного творчества в физике, мыслительного эксперимента и его моделирования. Приведен пример составления задач исследовательского и конструкторского типа к теме "Равномерное движение по кругу". The article revealed the problem of development imagination with gifted children in the study of physics with the help of creative tasks: essence of the creative imagination and its importance in physics, is justify value cycle of scientific creativity in physics thought experiment and simulation. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.51-514 + В3 р(4УКР)2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|