РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407610<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пелех Ю. 
Теоретико-методичний аналіз впливу аксіологічної складової на розвиток навчально-змістового компонента системи підготовки майбутніх учителів / Ю. Пелех // Рідна шк.. - 2009. - № 12. - С. 8-12. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто актуальні питання щодо домінуючої ролі аксіологічної складової у системі підготовки майбутнього педагога до професійної діяльності на сучасному етапі становлення та розвитку педагогічної науки. Сформовано концептуальну структуру ціннісно-смислової сфери особистості. Вказано аксіологічні (усвідомлення цінностей як компонентів культурологічного змісту освіти з трансформацією їх у професійні й особистісні риси) орієнтири у розвитку особистості майбутнього вчителя. Висвітлено результати вивчення сучасного стану проблем змістового "ядра" навчальних предметів, засвоєння яких сприяє якісному формуванню ціннісно-смислової сфери особистості майбутнього вчителя. Зосереджено увагу на курсі "Вступ до спеціальності", який розглянуто у розвитку найважливіших компонентів у структурі ціннісно-смислової сфери - когнітивного, афективного та діяльнісного.

Рассмотрены актуальные вопросы относительно доминирующей роли аксиологической составляющей в системе подготовки будущего педагога к профессиональной деятельности на современном этапе становления и развития педагогической науки. Сформирована концептуальная структура ценностно-смысловой сферы личности. Указаны аксиологические (осознание ценностей как компонентов культурологического содержания образования с трансформацией их в профессиональные и личностные черты) ориентиры в развитии личности будущего учителя. Освещены результаты изучения современного состояния проблем содержательного ядра учебных предметов, усвоение которых способствует качественному формированию ценностно-смысловой сферы личности будущего учителя. Сосредоточено внимание на курсе "Введение в специальность", который рассмотрен в развитии важнейших компонентов в структуре ценностно-смысловой сферы - когнитивного, аффективного и деятельностного.

are considered relevant issues concerning the dominant role of axiological component in the training of future teachers to the profession at the present stage of formation and development of pedagogical science. Formed the conceptual framework of value-semantic sphere of the individual. Indicated axiological (awareness of cultural values as components of educational content with the transformation in their professional and personal traits) guidance in the development of personality of the future teachers. Are illuminated, the results of studying the current state of the core problems of meaningful academic subjects, learning which contributes to the formation of high-quality value-semantic spheres of the personality of the future teachers. Focused attention on the course "Introduction to the profession", which was considered in the development of critical components in the structure of value-semantic spheres - cognitive, affective and activity. In a table summarizes the results of subject-unit analysis of the subjects of the curriculum, which covers the common themes of modules and subject to, assignments for the theoretical and practical work of students both in class and in the free (independent work) outside school hours. Observing that topics and modular content of most items laid the necessary preconditions for the development of value-semantic spheres of the personality of the future of the specialist and Learning as a value-significant.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського