РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407613<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Вербицький В. 
Технологізація навчально-виховного процесу в позашкільному освітньому просторі як принцип виховання особистості / В. Вербицький // Рідна шк.. - 2010. - № 10. - С. 12-18. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Визначено сутність поняття "технологізація" у сфері навчання і виховання, яка є суттєвою ознакою сучасних інноваційних процесів. Наведено класифікацію рівнів функціонування педагогічної технології: загальнопедагогічний, предметно-методичний, локальний (модульний). З'ясовано сутнісні ознаки понять "освітня технологія" та "педагогічна технологія". Педагогічні технології згруповано за рівнем застосування, провідним чинником психічного розвитку, філософською основою, науковою концепцією засвоєння досвіду ставленням до дитини, орієнтацією на особистісні структури, типом організації та управління пізнавальною діяльністю. На прикладі діяльності Національного еколого-натуралістичного центру (НЕНЦ), який є потужним позашкільним навчальним закладом та організатором різноманітних екологічних масових заходів розглянуто особливості впровадження сучасних педагогічних технологій у навчально-виховний процес позашкільного навчального закладу та визначено їх роль у вихованні особистості.

Определена сущность понятия "технологизация" в сфере обучения и воспитания, которая является существенным признаком современных инновационных процессов. Приведена классификация уровней функционирования педагогической технологии: общепедагогический, предметно-методический, локальный (модульный). Выяснены сущностные признаки понятий "образовательная технология" и "педагогическая технология". Педагогические технологии сгруппированы по уровню применения, ведущему фактору психического развития, философской основе, научной концепции усвоения опыта, отношению к ребенку, ориентации на личностные структуры, типу организации и управления познавательной деятельностью. На примере деятельности Национального эколого-натуралистического центра (НЭНЦ), который является мощным внешкольным учебным заведением и организатором разнообразных экологических массовых мероприятий, рассмотрены особенности внедрения современных педагогических технологий в учебно-воспитательный процесс внешкольного учебного заведения и определена их роль в воспитании личности.

The article defines the essence of лtechnologization» concerning the development in industrial and social spheres. The classification of educational technologies is given and their intrinsic features are determined. The features of the implementation of modern educational technologies in extracurricular educational process and their role in education of the individual are shown on the example of the National Ecology and Nature Center (NENC).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч421.385.2 л43(4УКР) + Ч30 в2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського