РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407620<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Калініна Л. 
Управління загальноосвітнім навчальним закладом із використанням мережевих інформаційних технологій / Л. Калініна // Рідна шк.. - 2009. - № 11. - С. 18-26. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Теоретично обгрунтовано й розкрито структуру та зміст автоматизованої системи управління (АСУ) з використанням сучасних інформаційних мережевих технологій. Проведено науково-методологічне забезпечення управління ЗНЗ з використанням комп'ютерної програми АСУ "Школа": сформульовано мету, прогнозовано версії АСУ та майбутніх користувачів системи, їх інформаційні потреби, визначено середовище користувачів, опис структури та змістове наповнення модулів АСУ й атрибути функцій. Запропоновано технологію використання АСУ, зокрема, наведено як приклад автоматизовані завдання обліку персональних даних про учнів. Висвітлено можливості АСУ, зокрема, щодо здатності формувати звіти та довідники за різними професійно-особистісними, освітніми, соціально-демографічними показниками, посадами, фахом, типом відпусток, тарифікацією, формами підвищення кваліфікації працівників; редагувати або вилучати записи в базі даних; вносити, зберігати та робити пошук за заданими критеріями тощо. Визначено і конкретизовано структуру архітектури бази даних АСУ. Охарактеризовано короткий зміст і структуру модулів системи: "Загальний", "Документообіг", "Наукова інформація". Висвітлено результати апробації вказаної АСУ на експериментальних майданчиках лабораторії управління освітніми закладами Інституту педагогіки АПН України. Доведено, що управління ЗНЗ із застосуванням мережевих інформаційних технологій забезпечує підвищення ефективності функціонування всіх структурних підрозділів ЗНЗ.

Теоретически обосновано и раскрыто структуру и содержание автоматизированной системы управления (АСУ) с использованием современных информационных сетевых технологий. Осуществлено научно-методологическое обеспечение управления общеобразовательным учебным заведением (ОУЗ) с использованием компьютерной программы АСУ "Школа": сформулирована цель, спрогнозировано версии АСУ и будущих пользователей системы, их информационные потребности, определена среда пользователей, дано описание структуры и содержательное наполнение модулей АСУ, а также атрибуты функций. Предложена технология использования АСУ, в частности, приведены в качестве примера автоматизированные задачи учета персональных данных об учащихся. Определены возможности АСУ, в частности, в способности формировать отчеты и справочники по различным профессионально-личностными, образовательными, социально-демографическим показателям, по должностям, специальностям, типу отпусков, тарификации, формам повышения квалификации работников; редактировать или удалять записи в базе данных: вносить, хранить и производить поиск по заданным критериям и т.п. Определено и конкретизировано структуру архитектуры базы данных АСУ. Охарактеризовано краткое содержание и структуру модулей системы: "Общий", "Документооборот", "Научная информация". Освещены результаты апробации указанной АСУ на экспериментальных площадках лаборатории управления образовательными учреждениями Института педагогики АПН Украины. Доказано, что управление ОУЗ с применением сетевых информационных технологий обеспечивает повышение эффективности функционирования всех структурных подразделений ОУЗ.

Is theoretically substantiated and solved the structure and content of the automated control system (ACS) with the use of modern information network technology. The scientific-methodological support for management of general educational institutions (BCL), using a computer program ASU School: is the objective, predicted version of the ACS and future users of the system, their information needs, identify, among users, a description of the structure and content of modules of ACS, as well as attributes of functions. The technology of AMS, in particular, gives examples of automated tasks take into account the personal data on students. Identified the possibility of ACS, in particular, the ability to generate reports and guides on various professional and personal, educational, socio-demographic indicators, by office, specialties, type of leave, charging, forms, training of employees; edit or delete records in the database: to make , store and search criteria, etc. Defined and specified structure of thedatabase architecture of the AMS. Briefly summarized the contents and structure of the modules of the system: "General", "Document", "Scientific information". Are illuminated, the results of testing indicated in the experimental stages of AMS laboratory management of educational institutions of the Institute of Pedagogy Pedagogical Science of Ukraine. Proved that the management of BCL with the use of networked information technology enhances the efficiency of all structural units of BCL.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ч30 в2:З81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського