РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407626<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Коцур Н. 
Фізіолого-гігієнічний супровід навчання школярів / Н. Коцур // Рідна шк.. - 2010. - № 12. - С. 17-21. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Актуалізовано попереднє фізіолого-гігієнічне обгрунтування інноваційних педагогічних технологій з метою охорони здоров'я школярів, на яке негативно впливають певні заходи реформування загальної середньої освіти (за останні 10 років захворюваність серед учнів зросла на 23 % - кількість навчальних предметів в Україні в 1,8 - 2,6 раза більша, ніж у США або Франції, навчальні програми не під силу майже третині школярів; недостатня увага приділяється фізичному вихованню), що разом узяте підвищує ризик розвитку шкільних донозологічних станів. Висвітлено деякі зарубіжні тенденції в освіті (відмова від стабільного складу класів, відхід від переважно фронтальних форм навчальної роботи, перетворення вчителя на ініціатора, організатора, координатора та консультанта, після кожних 5-ти тижнів - тиждень канікул та ін.). Запропоновано шляхи профілактики "шкільного стресу", модель структури уроку Г. Г. Левітаса, систему розвивального навчання Ельконіна - Давидова.

Актуализировано предварительное физиолого-гигиеническое обоснование инновационных педтехнологий в целях охраны здоровья школьников, на которое негативно влияют некоторые приемы реформирования образования (за последние 10 лет заболеваемость среди учащихся возросла на 23 % - количество учебных предметов в Украине в 1,8 - 2,6 раза больше, чем в США или Франции, учебные программы не под силу почти трети школьников; недостаточно внимания уделяется физическому воспитанию), что вместе взятое повышает риск развития школьных донозологических состояний. Освещены некоторые зарубежные тенденции в образовании (отказ от стабильного состава классов, смена фронтальных форм учебной работы, превращение учителя на инициатора, организатора, координатора и консультанта, после каждых 5-ти недель - неделя каникул и др.). Предложены пути профилактики "школьного стресса", модель структуры урока Г. Г. Левитаса, система развивающего обучения Эльконина - Давыдова.

The problem of physiological and hygienic substantiation of implying the innovative pedagogical technologies in secondary educational establishments is lighted up in the article; the efficiency of using the health keeping technologies in the practice of schools is proved.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5 + Ч421.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського