Отич О. Особистість і діяльність учителя у вимірах педагогічної системи / О. Отич // Рідна шк.. - 2011. - № 3. - С. 21-24. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Розглянуто актуальні проблеми особистісного розвитку вчителя й становлення його педагогічної майстерності у контексті педагогічної естетики й етики. Обгрунтовано значення краси як критерію ефективності педагогічної діяльності. Зазначено, що учитель, для якого не характерна гуманістична спрямованісь, є професійно непридатним, оскільки він не зможе якісно виконувати свої професійні функції. Досліджено проблему особистості та діяльності вчителя в контексті різних підходів: особистісно-діяльнісного, антропологічного, аксіологічного, акмеологічного, культурологічного та ін. Рассмотрены актуальные проблемы личностного развития учителя и становления его педагогического мастерства в контексте педагогической эстетики и этики. Обосновано значение красоты как критерия эффективности педагогической деятельности. Исследована проблема личности и деятельности учителя в контексте различных подходов: личностно-деятельностного, антропологического, аксиологического, акмеологического, культурологического и др. Actual problems of personal development teachers and the formation of his teaching skills in the context of teaching aesthetics and ethics. Justified by the value of beauty as a criterion for the effectiveness of teaching. The problem of the person and work of the teacher in terms of different approaches: student-activity-, anthropological, axiological, acmeologic, cultural, etc. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|