РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407706<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Щекатунова Г. 
Інноваційний розвиток загальноосвітніх навчальних закладів незалежної України: творення школи майбутнього / Г. Щекатунова // Рідна шк.. - 2011. - № 6. - С. 21-27. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Обгрунтовано моделювання школи майбутнього як засіб інноваційного розвитку загальноосвітніх навчальних закладів в Україні. Відзначено, що розроблення вітчизняних моделей школи майбутнього мають ураховувати теоретичний доробок європейських фахівців у галузі прогнозування, моделювання і проектування шкільної освіти. Наголошено на необхідності координації зусиль відповідних установ у визначенні пріоритетів інноваційної діяльності закладів освіти - широкого загалу громадськості: політиків, педагогів, учених, батьків і безпосередньо учнів. Вказано, що школа майбутнього має розвивати творчу особистість, створювати умови для повноцінного інтелектуального, творчого, морального, фізичного розвитку дитини, збагачувати культуру та духовність на основі різноманітності національних і світових зразків, бути школою самореалізації особистості, її життєтворчості, культурного виховання. Наведено компоненти моделі школи майбутнього: управлінський, концептуальний, організаційний, освітній, соціального партнерства, ресурсний.

Обосновано моделирование школы будущего как средство инновационного развития общеобразовательных учебных заведений в Украине. Отмечено, что разработка отечественных моделей школы будущего должна учитывать теоретический опыт европейских специалистов в области прогнозирования, моделирования и проектирования школьного образования. Подчеркнута необходимость координации усилий соответствующих учреждений в определении приоритетов инновационной деятельности учреждений образования - широкой общественности: политиков, педагогов, ученых, родителей и непосредственно учеников. Указано, что школа будущего должна развивать творческую личность, создавать условия для полноценного интеллектуального, творческого, нравственного, физического развития ребенка, обогащать культуру и духовность на основе разнообразия национальных и мировых образцов, быть школой самореализации личности, ее жизнетворчества, культурного воспитания. Представлены компоненты модели школы будущего: управленческий, концептуальный, организационный, образовательный, социального партнерства, ресурсный.

Grounded modeling school of the future as a means of innovation development of secondary schools in Ukraine. It is noted that the development of national schools of the future models should take into account the theoretical groundwork of European experts in the field of predictive modeling and design school. Stressed the need for coordination with relevant agencies in prioritizing innovation of educational institutions - public: politicians, educators, scientists, parents and students directly. Indicated that the school of the future must nurture the creative person, to create conditions for the full intellectual, creative, moral and physical development of children, to enrich the culture and spirituality based on the diversity of national and worldstandards, be a school of self-realization, her creative lifetime, cultural upbringing. Are six components of the model school of the future: management, conceptual, organizational, educational, social partnership and resource.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч424(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського