РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407710<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Столяренко О. 
Психолого-педагогічні умови формування толерантності у міжособистісних взаєминах студентів ВНЗ / О. Столяренко // Рідна шк.. - 2011. - № 6. - С. 46-50. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Визначено зміст толерантності як особистісної якості, що є складовою гуманістичної спрямованості особистості та визначається її ціннісним ставленням до інших людей. Відзначено, що для майбутнього фахівця толерантність є регулятором його професійної та позапрофесійної діяльності, сприяє його становленню як професіонала. З'ясовано, що важливою педагогічною умовою формування толерантності є орієнтація міжособистісної взаємодії студентів на суб'єкт-суб'єктну особистісну модель взаємин. Виділено типи міжособистісної взаємодії. Акцентовано увагу на найважливіших аспектах моделі: на розвитку в студентів ВНЗ здатності до усвідомлення себе як суб'єктів спілкування, готовності до саморегуляції і формуванні у них здатності до прийняття іншої людини. Запропоновано спеціально розроблений семінар-тренінг за умов навчального закладу, який сприяє формуванню толерантності у студентів.

Определено содержание толерантности как личностного качества, что является составляющей гуманистической направленности личности и определяется ее ценностным отношением к другим людям. Отмечено, что для будущего специалиста толерантность является регулятором его профессиональной и позапрофессиональной деятельности, способствует его становлению как профессионала. Выяснено, что важным педагогическим условием формирования толерантности является ориентация межличностного взаимодействия студентов на субъект-субъектную личностную модель взаимоотношений. Выделены типы межличностного взаимодействия. Акцентировано внимание на двух важнейших аспектах модели: на развитии у студентов ВУЗ способности к осознанию себя как субъектов общения, готовности к саморегуляции и формировании у них способности к принятию другого человека. Предложен специально разработанный семинар-тренинг в условиях учебного заведения, который способствует формированию толерантности у студентов.

The content of tolerance, as a personal quality that is part of a humanistic orientation and identity is determined by its ratio of value to others. It is noted that for the future specialist tolerance is a regulator of its professional activity contributes to its formation as a professional top grade. It was found that an important condition for the formation of teaching tolerance is to focus students on the interpersonal interactions of subject-subject model of personal relationships. Three types of interpersonal interaction. Accentuated the two most important aspects of the model: the development of university students have the ability to recognize themselves as subjects of communication, willingness to self-regulation and the formation of their ability to adopt another person. Proposed specially designed training workshop in a school which promotes tolerance among students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського