РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407714<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ганжа О. 
Критерії формування соціально-професійної зрілості майбутнього вчителя / О. Ганжа // Рідна шк.. - 2011. - № 6. - С. 65-69. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Обгрунтовано соціально-професійну зрілість майбутнього вчителя як системну якість розвитку особистості, складовими якої є соціальна активність і соціальне самовизначення. Проаналізовано самовизначення особистості педагога в контексті впливу на його розвиток різноманітних соціальних факторів, сукупність яких утворює умовний простір, в якому має можливість ефективно реалізуватися самовизначення, ознакою якого є його самостійність. Зауважено, що критерій розвитку рівня соціальної зрілості особистості, як соціальна відповідальність, є складним утворенням, що має інтегративний характер і тісно пов'язаний з усіма іншими якостями особистості: емоційно-вольовими та інтелектуальними аспектами її діяльності. Зазначено, що виокремленні критерії - це експериментально встановлені інтервали значень індексів активності, відповідальності та самовизначення.

Обоснована социально-профессиональная зрелость учителя как системное качество развития личности, составляющими которой являются социальная активность и социальное самоопределение. Проанализировано самоопределение личности педагога в контексте влияния на его развитие различных социальных факторов, совокупность которых образует условное пространство, в котором есть возможность эффективно реализоваться самоопределению, признаком которого является его самостоятельность. Отмечено, что критерий развития уровня социальной зрелости личности, как социальная ответственность, является сложным образованием, которое имеет интегративный характер и тесно связан со всеми другими качествами личности: эмоционально-волевыми и интеллектуальными аспектами ее деятельности. Указано, что выделенные критерии - это экспериментально установленные интервалы значений индексов активности, ответственности и самоопределения.

Grounded social and professional maturity as a teacher's quality system of personal development, components of which is a social activity and social self-determination. Of identity of the teacher are analyzed in terms of impact on his development of various social factors, which together form a conditioned space, which has the ability to effectively achieved self-determination, which is a sign of his independence. It is noticed that the criterion of the level of social maturity of personality, such as social responsibility is a complex entity that has an integrative nature and is closely linked with all the other qualities of personality: emotional, volitional and intellectual aspects of its activities. Indicated that the allocation criteria - this is experimentally determined values of the indices of activity intervals, responsibility and self-determination.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.350.0 + Ч489.511.351.64

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського