Сологуб А. Дослідництво - вісь неперервної професійної освіти / А. Сологуб // Рідна шк.. - 2011. - № 7. - С. 18-22. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.З'ясовано значення дослідницької компетентності студентів для забезпечення формування конкурентоспроможного фахівця, самореалізації особистості та її здатності продуктивно діяти. Обгрунтовано, що дослідницька діяльність як творчість є віссю, що поєднує всі ланки неперервної освіти в єдину ефективну педагогічну систему. Висвітлено хронологічні етапи дослідження з проблеми неперервної освіти учнівської і студентської молоді, середніх шкіл і ВНЗ м. Кривий Ріг, а також середніх навчальних закладів кількох областей України, що здійснювалось у період з 1974 до 2009 рр., та узагальнено його результати. Підсумовано, що успішність переорієнтації професійної вищої освіти в Україні можлива за умови втілення ідеї неперервності освіти; що для ефективного впровадження педагогічної системи дослідницького навчання в середній школі необхідною є зовнішня та внутрішня диференціація учнів за здібностями й інтересами. Выяснено значение исследовательской компетентности студентов для обеспечения формирования конкурентоспособного специалиста, самореализации личности и ее способности продуктивно действовать. Обосновано, что исследовательская деятельность как творчество является осью, объединяющей все звенья непрерывного образования в единую эффективную педагогическую систему. Освещены хронологические этапы исследования по проблеме непрерывного образования учащейся и студенческой молодежи, средних школ и ВУЗ г. Кривой Рог, а также средних учебных заведений нескольких областей Украины, которое осуществлялось в период с 1974 по 2009 гг., и обобщены его результаты. Подытожено, что успешность переориентации профессионального высшего образования в Украине возможна при условии воплощения идеи непрерывности образования; что для эффективного внедрения педагогической системы исследовательского обучения в средней школе необходима внешняя и внутренняя дифференциация учащихся по способностям и интересам. The article is devoted to the problem of lifetime education and generalizes the results of long-time investigation in secondary and higher education establishments of Kryvyi Rig on the definition of mechanisms for its successful implementation throughthe involvement of students into a research project. The author emphasizes that the success of introduction the ideas of lifetime education depends on the principles differentiating learners' interests and abilities. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|