РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407721<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Рева Ю. 
Педагогічна технологія розвитку гетерогенного мислення людини в освітньому процесі / Ю. Рева // Рідна шк.. - 2011. - № 7. - С. 23-27. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Акцентовано увагу на використанні діалогічних форм взаємодії вчителя та учнів для забезпечення активного процесу розвитку їх гетерогенного мислення. Висвітлено основні якості та вміння вчителя, що визначають його готовність до використання діалогу у навчальному процесі, а також його роль у підготовці педагогічної технології. За результатами дослідно-експериментальної роботи зі створення технологічного інструментарію розвитку гетерогенного мислення особистості, що проводилася у ЗОШ № 37 та № 78 м. Кривий Ріг, зроблено висновки, що завдяки використанню навчального діалогу, полілогу або дискусії, що будуються за допомогою проблемних запитань та завдань, підвищується загальна якість знань учнів і відбувається актуалізація вже набутих ними знань за зміни навчальних ситуацій; зростає пізнавальна активність школярів.

Акцентировано внимание на использовании диалогических форм взаимодействия учителя и учащихся для обеспечения активного процесса развития их гетерогенного мышления. Освещены основные качества и умения учителя, определяющие его готовность к использованию диалога в учебном процессе, а также его роль в подготовке педагогической технологии. По результатам опытно-экспериментальной работы по созданию технологического инструментария развития гетерогенного мышления личности, проводившейся в ООШ № 37 и № 78 г. Кривой Рог, сделаны выводы о том, что, благодаря использованию учебного диалога, полилога или дискуссии, которые строятся с помощью проблемных вопросов и задач, повышается общее качество знаний учащихся и происходит актуализация уже приобретенных ими знаний при изменении учебных ситуаций; возрастает познавательная активность школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського