Прокоп І. Виховна мета навчання як історико-педагогічна проблема / І. Прокоп // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 2. - С. 169-178. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.На основі історикографічного аналізу педагогічної літератури простежено генезу виховної мети навчання як дидактичної категорії, розкрито наукові підходи тлумачення її змісту в різні історичні періоди в іноземній та вітчизняній педагогічній думці. На основе историографического анализа педагогической литературы прослежен генезис воспитательной цели обучения как дидактической категории, раскрыты научные подходы к толкованию ее содержания в разные исторические периоды в зарубежной и отечественной педагогической мысли. On the basis of historiographical analysis of pedagogical literature the author traces the educational aim genesis as a didactics category. Scientific approaches to its contents interpretation in different historical periods in a foreign and domestic pedagogical science are considered. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0) + Ч311.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|