Кравців О. Р. Шляхи формування комунікативної рефлексії в умовах групового розв'язання студентами лінгвістичних завдань / О. Р. Кравців // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 6. - С. 102-111. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Розглянуто шляхи формування комунікативної рефлексії викладача як учасника взаємодії в учбовому процесі. Встановлено, що комплектація груп залежить від реальних взаємовідносин. Розкрито суттєву роль у формуванні комунікативної рефлексії діалогічних навчальних ситуацій, що надають викладачу цінний науковий матеріал для дослідження поведінки студентів. Рассмотрены пути формирования коммуникативной рефлексии преподавателя как участника взаимодействия в учебном процессе. Установлено, что комплектация групп зависит от реальных взаимоотношений. Раскрыта важная роль в формировании коммуникативной рефлексии диалогических учебных ситуаций, которые дают педагогу ценный научный материал для изучения поведения студентов. The ways of communicative reflection formation of a teacher as one of the educational process participants are analyzed. It is proved that the groups completing depends on real relationships. It is also stressed that pair work plays a very important role in the communicative reflection formation; such work gives a teacher precious scientific material to study the students' behavior. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314 + Ю954.04
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|