Кравців О. Особливості формування професійної рефлексії / О. Кравців // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 1. - С. 116-126. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Проведено експериментальне дослідження діалогічної взаємодії суб'єктів освітнього процесу. Встановлено, що професійна рефлексія викладача виконує регулятивну функцію в освітньому процесі й підвищує його ефективність. Розглянуто особливості формування професійної рефлексії викладача, що базується на взаємодії з колегами та студентами, а також на результатах аналізу власного досвіду вирішення проблемних ситуацій. Проведено экспериментальное исследование диалогического взаимодействия субъектов образовательного процесса. Установлено, что профессиональная рефлексия преподавателя выполняет регулятивную функцию в образовательном процессе и повышает его эффективность. Рассмотрены особенности формирования профессиональной рефлексии преподавателя, основанной на взаимодействии с коллегами и студентами, а также на результатах анализа опыта решения проблемных ситуаций. Peculiarities of professional reflection formation of a teacher as an educational process participant are considered. It is proved that groups completing depends on real relationships. It is alsyo stressed that problem situations play a very important part in the professional reflection formation because they give teachers the precious scientific material to study its actions. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314 + Ю940.91
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|