РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407933<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ткач Т. 
Проектування освітнього простору як дискурс психолого-педагогічної науки / Т. Ткач // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 1. - С. 106-115. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Досліджено структурні та процесуальні характеристики проектування освітнього простору особистості. Визначено сутність поняття "проектування" в освіті, розкрито можливості його використання в освітньо-виховній системі. Визначено тенденції розвитку сучасного освітнього простору, що формуються з урахуванням актуальних та перспективних довгострокових запитів окремої особи та суспільства в цілому. За умов соціально-економічних і науково-технічних змін, які відбуваються в суспільстві в сучасний період, показано переваги застосування концептуальних і теоретико-методологічних підходів до проектування освітнього простору.

Исследованы структурные и процессуальные характеристики проектирования образовательного пространства личности. Раскрыта сущность понятия "проектирование" в образовании, показаны возможности его использования в учебно-воспитательной системе. Определены тенденции развития современного образовательного пространства, которые формируются с учетом актуальных и перспективных долгосрочных запросов отдельной личности и общества в целом. В условиях социально-экономических и научно-технических изменений, которые происходят в обществе в современный период, показаны преимущества применения концептуальных и теоретико-методологических подходов к проектированию образовательного пространства.

The idea of social systems' designing as a principle of future social environment programming is considered. Modern educational space development tendencies are formed taking into consideration both the actual and perspective long-termed demands of a separate human being and the society in total. The latter proves the importance of conceptual and theoretical-methodological approaches to educational space designing.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.2/3 + Ю984.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського