РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407960<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Попелюшко Р. 
Акмеологічний підхід як умова підвищення якості освіти / Р. Попелюшко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 3. - С. 60-68. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

З метою підвищення якості навчання актуалізовано акмеологічний підхід у навчально-виховному й управлінському процесі загальноосвітньої школи та показано взаємозв'язок і взаємопроникнення понять "акмеологія" і "якість освіти". Узагальнено теоретичні матеріали із зазначеної теми, показано можливості їх використання в практиці загальноосвітньої школи та перспективи подальшого вивчення поняття "якість освіти". Надано оцінку роботи загальноосвітньої школи з позицій акмеологічного підходу та визначено можливі перспективи вдосконалення діяльності освітньої установи. Розглянуто й охарактеризовано основні ознаки акмеологічної позиції учня в навчальному процесі та умови її формування і розвитку. Приділено увагу структурі акмеологічних технологій. Зроблено висновок, що застосування акмеологічних принципів як складової частини навчально-виховного процесу та керування школою дозволяє запропонувати всім суб'єктам освіти нові моделі взаємодії та кінцевого результату діяльності школяра.

С целью повышения качества обучения актуализирован акмеологический подход в учебно-воспитательном и управленческом процессе общеобразовательной школы и показана взаимосвязь понятий "акмеология" и "качество образования". Обобщены теоретические материалы по данной теме, показаны возможности их использования в общеобразовательной школе и перспективы дальнейшего изучения понятия "качество образования". Дана оценка работы общеобразовательной школы с позиций акмеологического подхода и определены возможности совершенствования деятельности учебного учреждения. Раскрыты и охарактеризованы основные признаки акмеологической позиции ученика в учебном процессе, условия ее формирования и развития. Уделено внимание структуре акмеологических технологий. Сделан вывод, что применение акмеологических принципов как составной части учебно-воспитательного процесса и управления школой позволяет предложить всем субъектам образования новые модели взаимодействия и конечного результата деятельности школьника.

The article considers perspective possibilities of acmeologic approach to the education contents, technologies of students' education, and school management. The author researches peculiarities of student's acmeologic position formation in the educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського