РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407963<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Тен Є. 
Активізація навчально-пізнавальної діяльності за допомогою мультимедійної навчальної системи лекційного курсу "Професійна педагогіка" / Є. Тен // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 5. - С. 93-99. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

У контексті вирішення проблеми покращання якості освіти розроблено теоретичні основи створення і застосування мультимедійних навчальних систем (МНС) лекційного курсу дисципліни "Професійна педагогіка" у інженерно-педагогічному ВНЗ. Приділено увагу створеній моделі активізації навчально-пізнавальної діяльності, яка відображає взаємозв'язок програмних і психолого-педагогічних можливостей МНС. На підставі результатів експериментальної перевірки ефективності використання мультимедійних лекцій у курсі професійної підготовки сформульовано й обгрунтовано доцільність введення нових дидактичних вимог до лекційних курсів МНС. Констатовано, що застосування МНС з дисципліни "Професійна педагогіка" посилює пізнавальну, розвивальну, виховну, організуючу функції навчально-пізнавальної діяльності.

В контексте решения проблемы улучшения качества образования разработаны теоретические основы создания и применения мультимедийных обучающих систем (МОС) лекционного курса дисциплины "Профессиональная педагогика" в инженерно-педагогическом ВУЗ. Уделено внимание созданной модели активизации учебно-познавательной деятельности, отражающей взаимосвязь программных и психолого-педагогических возможностей МОС. На основании результатов экспериментальной проверки эффективности использования мультимедийных лекций в курсе профессиональной подготовки сформулирована и обоснована целесообразность введения новых дидактических требований к лекционным курсам МОС. Констатировано, что применение МОС по дисциплине "Профессиональная педагогика" усиливает познавательную, развивающую, воспитательную, организующую функции учебно-познавательной деятельности.

The article considers the results of the experimental checking of the usage effectiveness of multimedia technologies in teaching the "Professional pedagogy" course.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511 + Ч481.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського