Зарічанська Н. Використання активних методів навчання у професійній підготовці студентів-філологів / Н. Зарічанська // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 5. - С. 41-46. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Розглянуто використання ігрового методу навчання студентів-філологів під час створення професійної ситуації, подібної за основними характеристиками до тих, які можуть виникати у реальній дійсності. Виділено такі функції педагогічних ігор: підвищення інтересу до навчального предмета, розвиток самостійності, сприяння досвіду прийняття рішень, сприяння усвідомленню рольових обов'язків. Вміщено таблицю ігор професійної підготовки студентів-філологів. Рассмотрено использование игрового метода обучения студентов-филологов при создании профессиональной ситуации, подобной по основным характеристикам к тем, которые могут возникать в реальной действительности. Выделены такие функции педагогических игр: повышение интереса к учебному предмету, развитие самостоятельности, содействие опыту принятия решений, содействие осознанию ролевых обязанностей. Помещена таблица игр профессиональной подготовки студентов-филологов. The article examines the usage possibilities of active teaching methods in the professional of students-philologists. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш. р30 + Ч481.252.46
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|