РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000407977<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гомонюк О. 
Використання інтерактивних технологій як засобу формування професійно-педагогічної культури майбутнього соціолога / О. Гомонюк // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 4. - С. 43-50. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто інтерактивні методи навчання, які визнані педагогами дієвим засобом впровадження нових освітніх технологій, однак використання їх у практиці вищої освіти не системне через неготовність більшості викладачів користуватися інформаційно-комп'ютерними технологіями (ІКТ). Висвітлено сутність інтерактивного навчання, яка полягає в тому, що в навчальний процес залучаються всі студенти, спільна діяльність котрих у процесі пізнання і опанування навчальним матеріалом означає, що кожний робить індивідуальний внесок у навчальний процес - відбувається обмін знаннями, ідеями, способами діяльності і кожний студент має можливість усвідомити особистісну значимість у спільній діяльності. Подано деякі інтерактивні вправи, котрі доцільно використовувати на заняттях під час вивчення педагогічних дисциплін.

Рассмотрены интерактивные методы обучения, которые признаны педагогами действенным средством внедрения новых образовательных технологий, однако использование их в практике высшего образования не системное вследствие неготовности большинства преподавателей пользоваться информационно-компьютерными технологиями (ИКТ). Освещена сущность интерактивного обучения, которая заключается в том, что в учебный процесс вовлекаются все студенты, совместная деятельность которых в процессе познания и овладения учебным материалом означает, что каждый делает индивидуальный вклад в учебный процесс - происходит обмен знаниями, идеями, способами деятельности и каждый студент имеет возможность осознать личностную значимость в совместной деятельности. Предложены некоторые интерактивные упражнения, которые целесообразно использовать на занятиях при изучении педагогических дисциплин.

Аre considered interactive teaching methods, which were quickly recognized by educators an effective means of introducing new educational technologies, but their use in the practice of higher education until the system due to unavailability of the majority of teachers use information and computer technologies (ICT). When covering the essence of online training, which consists in the fact that the learning process involves all students, joint activities are in the process of learning and mastering thetraining material means that each individual makes a contribution to the educational process - there is an exchange of knowledge, ideas, methods and activities of each student has the opportunity to realize the personal significance of joint activities. We present some interactive exercises that are appropriate to use in the classroom in the study of educational disciplines. Use of ICT enables professionals to focus training and education and implement the organic combination of education and science, social and productive activities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24 + С5 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського