Кобися А. Використання мережевих соціальних сервісів для розвитку пізнавальних інтересів учнів ПТНЗ / А. Кобися // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 1/2. - С. 124-129. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Розглянуто проблему і принципи використання мережевих соціальних сервісів для розвитку пізнавальних інтересів учнів професійно-технічних учбових закладів (ПТУЗ). Відзначено труднощі та проблеми, що виникають у процесі використання соціальних сервісів. Відзначено актуальність практичного застосування соціальних сервісів у навчальному процесі ПТНЗ. Охарактеризовано мережеві сервіси, які найчастіше використовуються в навчальному процесі. Обгрунтовано ефективність використання сучасних мережевих сервісів для підвищення інтересу до навчальної діяльності за рахунок введення нових, цікавих технологій, методик і засобів навчання. Рассмотрены проблема и принципы использования сетевых социальных сервисов для развития познавательных интересов учащихся профессионально-технических учебных заведений (ПТУЗ). Проанализированы трудности и проблемы, возникающие в процессе использования социальных сервисов. Отмечена актуальность практического применения социальных сервисов в учебном процессе ПТУЗ. Охарактеризованы сетевые сервисы, которые чаще всего используются в учебном процессе. Обоснована эффективность использования современных сетевых сервисов для повышения интереса к учебной деятельности за счет введения новых, интересных технологий, методик и средств обучения. The article considers the problems and principles of the use of network social services for the development of cognitive interests of vocational schools students. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.253.11
Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|